Hirdetés

Call of Duty: Advanced Warfare teszt rendezvény - Mocsy és a fish n' chips

|

Mocsy Angliába utazott, hogy részt vegyen a Call of Duty: Advanced Warfare háromnapos tesztelésén, majd tapasztalatait velünk is megosztotta a jövő hadviseléséről.

Hirdetés

Az Activision minden évben irdatlan mennyiségű pénzt költ az éppen aktuális Call of Duty marketingkampányának a beindítására. Idén még nem hozták nyilvánosságra az adatokat, de például a Modern Warfare 2 50 millió dollár előállítási költségéhez még hozzá kellett számolni 150 milliót a hirdetésekre, TV spotokra és az újságírók kényeztetésére.

Az arány szerintem nem változott, legalábbis erre enged következtetni az, hogy egy nyugati szemmel nézve is flancos hotelben tartották meg az Advanced Warfare háromnapos tesztfázisát.

Egész Európából jöttek újságírók, nagyon komoly szakmai társaság gyűlt össze. A brit médiumok a hét elején nyüstölték a játékot, nekünk, többieknek pedig a hét második fele jutott. Az eseményt érdekes módon nem Londonban, hanem egy álmos kisvárosban, Farnborough-ban tartották (itt tartják nyaranta Európa egyik legnagyobb repülőgép bemutatóját). A 4 csillagos Aviator hotelben szállásoltak el minket, itt tartották meg a prezentációkat is. Két nagy termet is telepakoltak konzolokkal (Xbox One, PS4), azokon bárki kipróbálhatta a multit és a coop újdonságokat. Gondoltak azokra is, akik a maguk tempójában szeretnek haladni, ezért mindenki kapott a szobájába egy Xbox One-t, azon akár egész éjszaka tolhatta az egyjátékos hadjáratot.

Egy Call of Duty-nál a kampány az csak az előétel, a multi volt az, ami igazán felcsigázta az újságírókat. Érdekes volt látni, hogy az első multi etapnál még mindenki néma csendben, egy pisszenés nélkül tűrte, hogy valami mocskos kemper leszedje őt az egyik háztetőről (a fejlesztők ijedtek is voltak, hiszen a multihoz nem ez a halvérű hozzáállás dukál), estére azonban feloldódott a társaság, megjelentek a finom angol sörök és spontán kialakult egy fejlesztők az újságírók elleni meccs. Na itt aztán kicsit elszabadultak az indulatok, pillanatok alatt megtanultunk káromkodni legalább hat különböző nyelven. Ez az oldott hangulat szerencsére végig megmaradt, a Sledgehammer vezetői rendszeresen leültek hozzánk az étkezéseknél, ahol kötetlenül elbeszélgethettünk velük.

Hihetetlen nyílt és korrekt társaságnak ismertem meg őket, látszik, hogy ez az életük és nagyon sokat jelent nekik az, hogy elkészíthettek egy ilyen méretű és minőségű játékot. Csak jót tudok mondani a PR-osok hozzáállásáról is, mindent aprólékosan leszerveztek, soha nem érezte az egyszeri újságíró azt, hogy nem törődnek vele. A csinos olasz marketinges lányok szemrebbenés nélkül csatlakoztak hozzánk egy kis beszélgetésre éjszaka a szálloda bárjában, pedig ez aztán tényleg nem tartozik a munkaköri kötelességeik közé.

Mindent összevetve igazi élmény volt részt venni egy ilyen eseményen, remek embereket ismertem meg mind a fejlesztői, mind az újságírói oldalról. Gazdagabb lettem egy kellemes élménnyel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)