Hirdetés

Call of Duty: Black Ops 4 Blackout - rosszabb a netcode, mint a PUBG-ben

|

Bár a játék kifejezetetten reszponzívnak tűnt a bétában, a valóságban nincs minden rendben.

Hirdetés

A battle royale játékok egyik legnagyobb problémája, hogy a szerverek egyszerűen képtelenek kiszolgálni a játékosokat, főleg a meccsek korai szakaszában, így ilyenkor sokszor csak a szerencsén múlik, hogy túlélünk-e egy-egy tűzharcot. Durva lag, folyamatos desync és egyéb kellemetlenségek rontják az élményt.

Hirdetés

Nincs ez másként az új Call of Duty battle royale módjában sem. Bár a többjátékos módban 60-as tickrate-tel dolgoztak a szerverek, egy elemzés szerint a Blackoutban alig 10 visszacsatolást kapunk a szervertől másodpercenként a meccsek korai szakaszában.

Megmondom őszintén, egyáltalán nem voltak zavaró tényezők, mikor néhány órát streameltük a játékot, és olyanba se nagyon futottam bele, hogy fal mögé érve lőttek volna le, pedig a jelek szerint semmilyen lag kompenzáció nincs, ha rajtad van célkereszt, mindenképp eltalál a golyó, akkor is, ha a rád célzó játékosnak hatalmas a pingje, ami nyilván nem kifejezetten ideális. Remélhetőleg még tudnak ezen finomítani a megjelenésig.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)