Hirdetés

Call of Duty - túl népszerű volt ahhoz, hogy dedikált szervereket kapjon

|

A Call of Duty: Ghosts Xbox One-ra megjelenő kiadása dedikált szervereket kap, ami például azért nagy dolog, mert pár évvel ezelőtt, a korábbo CoD-oknál lehetetlen volt ezt megoldani.

Hirdetés

Mark Rubin, az Infinity Wardnál tevékenykedő producer és alapjában véve játékipari mogul egy interjúban megosztotta mindenkivel, hogy hat évvel ezelőtt, a Call of Duty 4: Modern Warfare megjelenésekor lehetetlen volt dedikált szervereket létrehozni, mivel akkoriban még nem létezett olyan szerverarchitektúra, ami bírta volna a terhelést.

„Gondoltunk a dedikált szerverek beindítására a Call of Duty 4 fejlesztésénél, a gond viszont az volt, hogy egy szerverről csak négy [multiplayer] játékot tudtunk üzemeltetni.” - árulta el Rubin. Mostanra erősebbek lettek a szerverek, ráadásul az Activision a Microsoft támogatását is élvezi, ennek következtében nem kell nekik előbbinek az adatközpontok üzemeltetésével bajlódni. A felhő alapú technológia elterjedéséhez igazodnak az internetszolgáltatók is, a nagyobb sávszélesség segít abban, hogy ne legyenek fennakadások, mindenki ugyanolyan minőségben élvezhesse a játékot. A Call of Duty: Ghosts november 5-én jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, november 29-én PlayStation 4-re, Xbox One-ra pedig szintén novemberben, a konzol megjelenésével azonos napon.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)