Hirdetés

Call of Duty: Ghosts - nem árt egy kis javítgatás

|

A multiplayer rész hibái közül tűnik el néhány, különös tekintettel az Extinction módra.

Hirdetés

A Call of Duty: Ghosts a hónap elején kapott néhány új pályát az Invasion DLC-ben, a játékosokat viszont nem csak ezzel akarják a CoD-nál tartani az Advanced Warfare érkezéséig. Az új patchben néhány kifejezetten idegesítő bug kijavítása mellett néhány apró balanszoláson is átesett a Ghosts többjátékos része.

Az egyik igen üdvös változás a spawnolást javítja, egész pontosan jobban választja ki a rendszer, hol jelenjenek meg az újraéledő játékosok, ha csökken az érvényes spawn-helyek száma a meccs során kialakult helyzet miatt. A fegyverek viselkedése is változott némileg, most már több géppisztoly, illetve gépfegyver esetén nem lesz elég egy lövés (még fejre sem) ahhoz, hogy leterítsük ellenfelünket.

A különböző, csalók elleni javítások mellett a számszerűen legtöbb változtatás a sorozatba a Ghosts-ban bemutatkozó Extinction módot érinti. Ezentúl nem jelentkeznek olyan idegesítő hibák, mint például amikor továbbjutáshoz szükséges fúró egyszerűen kiesik a pályáról, és ezután nem respawnol, de a Gargoyle-ok sem ragadnak meg többé a levegőben. Emellett olyan hasznos apróságok is bekerültek, mint például az, hogy a játékosok neve mellett megjelenik a karakterosztályuk is. A változások teljes listáját itt tekinthetitek meg.

Nálatok fut még a Ghosts?

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)