A Call of Duty: Infinite Warfare egy hatalmas lépés lehet a jó irányba

|

Az Infinity Ward kipróbál valami újat: egy lineáris, fejezetekre osztott sztori helyett egész mást fogunk látni.

Vidd haza ráadás PC-s játékkal új gamer perifériád! Hirdetés

Még mindig tökre megértem, ha valaki szkeptikus a Call of Duty: Infinite Warfare-rel kapcsolatban - én is az vagyok egy kicsit, és a Black Ops 3 után (vagy a Ghosts után, ha már az IW-nél tartunk) ez teljesen érthető. Ugyanakkor érdemes megfigyelni az eddigi előzeteseket, főleg a legutóbbit - már ezen is látszik a sokkal magasabb minőség, a jobb színészi játék, az érdekesebb sztori. Nincsen kooperatív mód, sem elrugaszkodott sci-fi cukrozások. A csapat a Ghosts óta lecserélődött, a narratív vezető a Naughty Dogtól átigazolt Taylor Kurosaki, társa pedig az a Brian Bloom, aki a legutóbbi Wolfenstein játékok B. J. Blazkowiczát játszotta, de több más, videojátékos és sorozatos szerep is kötődik a nevéhez. Ha úgy szeretnétek, maradjatok szkeptikusak, de egyelőre úgy látszik a Call of Duty végre  ismét lehet olyan jó, mint annak idején.

Hirdetés

A gamescomon zárt ajtók mögött megmutattak egy olyan küldetést, amit még soha nem láthattunk ezelőtt. Ebben hőseink feladata volt leszállni egy a Nap felé közelítő aszteroidára, hogy onnan kimentsék az ottani bázison dolgozó társaikat. Miközben szép lassan sétáltak előre, csak hullákat találtak mindenhol, viszont ellenségnek nyoma sem volt, és nem úgy tűnt, hogy az SDF, avagy a főellenségként szolgáló Settlement Defense Front katonái okozták a balhét. Mint később kiderült, tényleg nem ők voltak, de nem fogom elspoilerezni, hogy mi történt. Legyen elég annyi, hogy ez egy érdekes csavar. 

Szintén díjazandó, hogy alig volt lövöldözés - a CoD régen nem az ész nélküli darálásról szólt, voltak nyugisabb részek, amik segítettek jobban beleélni magunkat a játékba, elgondolkodni kicsit. A most látott jelenet is építette a karaktereket, megmutatta, milyen a kapcsolatuk - ahogy azt egy történetorientált játékban kell. A csapat most tényleg egy jó sztorit szeretne összerakni, nem csak azért készül egyjátékos mód, hogy legyen. Kit Harrington sem csak azért csatlakozott a csapathoz, mert épp ráért.

A küldetések között egyébként a Retribution nevű hajón bóklászhatunk, mikromenedzselhetünk. Nem marad a hagyományos, fejezetes felosztás, megválaszthatjuk, milyen irányba szeretnénk elindulni. Minden 24 óra alatt zajlik le, ez enged némi szabadságot.

Hamarosan felkerül majd interjúnk is, amit Kurosakival és Bloommal készítettünk, abból további érdekességeket tudhattok meg a játékról.

Az Infinite Warfare novemberben jön a Call of Duty 4: Modern Warfare Remastereddel együtt, amit egyébként a játék részének tekintenek. A zombis mód előzetesét is érdemes megnézni.

Hirdetés

Te mit gondolsz?

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!