Hirdetés

Castlevania: Lords of Shadow 2 - kitálalt az egyik fejlesztő

|

A Castlevania: Lords of Shadow 2 fejlesztői is tudták, hogy új játékuk nem lesz kielégítő. Egyikőjük most mindent elmondott a problémás fejlesztésről.

Hirdetés

A múlt hét végén megjelent Castlevania: Lords of Shadow 2 megosztotta a kritikusokat, egy tizes skálán 4-től 8.5-ig mindenféle pontokat kapott. A fejlesztőcsapat egyik tagját ez ösztönözte arra, hogy mindent eláruljon a fejlesztés alatt felmerülő problémákról.

A neve elhallgatását kérő fejlesztő szerint a legnagyobb problémát a csapat magja és a vezetőség közötti kommunikáció hiánya okozta, a vezetők gyakran még csak fontolóra sem vettek egy-egy új ötletet, így rengeteg tehetséges fejlesztő már csak ezért is úgy döntött, hogy távozik a stúdiótól. 

„Rengeteg tehetséges fejlesztő dolgozik a Mercury Steamnél, de ők nem tartoznak a vezetőségbe. Igazából szinte nincs is vezetés. Egyedül azoknak van mondanivalója, akik már az elejétől fogva itt vannak és próbálják lenyűgözni Enric-et [Enric Álvarez, a Mercury Steam vezérigazgatója].”
 

 

A forrás szerint a stúdió vezetője, Enric felügyelte az összes felmerült ötletet, ő hagyta jóvá a döntéseket, így gyakorlatilag minden az ő hatáskörébe tartozott.

„Nem egyszerű kreatívnak lenni, ha az ember ötleteit nem fogadják szívesen, sőt, igazából azt várják el tőled, hogy ne is legyenek ötleteid. Nem is szeretik azokat, akiknek vannak ötletei, ennek köszönhetően több nagy név is gondolkodás nélkül lelépett.”

„José Luis Vaello, a csapat egykori művészeti vezetője például már a Tequilánál dolgozik, éppen a RIME-ot készíti. Teljesen visszatartották, nem tudott semmilyen változtatást véghezvinni, úgyhogy csak fogta magát, és lelépett, hogy 'oké, viszlát, sok szerencsét a lenyűgöző ötleteitekhez'.”

„Vaello alkotta meg az első rész összes fő rajzát. Távozása után több emberrel is próbálkoztunk, a vezetőségen belül is nagy viták voltak. Ezért van az, hogy a játék egyes részei gyönyörűek lettek, az újabbak viszont egyszerűen szörnyen néznek ki.

„A legnagyobb probléma mindig az volt, hogy az emberek csak a saját dolgukkal foglalkoztak bármiféle vezérelv nélkül. Minden egyes részleg csak a saját részét tartotta fontosnak, a kommunikáció gyakorlatilag nem is létezett a csapatok között. Rettentően kényelmetlen tud lenni az ilyen atmoszféra, ahol senki sem bízik meg a másikban."
 

Annak ellenére, hogy ez a hangulat két évre visszamenőleg jellemezte a stúdiót, a fejlesztő szerint viszont ez nem mindig volt így. A nézeteltérések egyre gyakoribb és erőteljesebb megjelenése ugyanakkor szépen lassan felemésztette a stúdiót. Nem tudtak semmit arról, hogy a kiadónak, a Konaminak tetszik-e a végleges termék, de az egyik fejlesztő szerint nem elégedett, és a Mercury Steamet hamarosan szélnek ereszthetik.

Álvarez  szerint szomorú, hogy az emberek hitelt adnak a pletykának. Úgy gondolja, ez csak egy a cégtől elküldött felbőszült ember koholmánya. 

Ti mit gondoltok a Castlevania új részéről?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)