Hirdetés

The Witcher 3 - "Xbox One-ra kicsit könnyebb fejleszteni"

|

A The Witcher 3 egyik vezető programozója szerint PlayStation 4-re valamivel komplikáltabb a fejlesztés mint Xbox One-ra.

Hirdetés

A Eurogamer nem rég készített egy hosszabb interjút Török Balázzsal, a CD Projekt RED vezető engine programozójával, aki a kérdésekre válaszolva kitért a multiplatformos fejlesztés nehézségeire is.

Török szerint a PlayStation 4 API-ja (alkalmazásprogramozási felülete) valamivel komplikáltabb, mint amit az Xbox One-nál tapasztaltak. "Az Xbox One működését nagyon könnyű megérteni, és nem csak azért, mert a hardvere nagyon hasonló egy PC-hez, hanem mert a SDK és API is olyan, mint amilyenekkel a számítógépeknél találkozunk. A PlayStation 4 esetében valamivel bonyolultabb a helyzet, de én személy szerint dolgoztam már PlayStation 3-on is" - mondta Török.

Török gyorsan hozzá is tette, hogy a PlayStation 4-re való fejlesztés sokkal könnyebb, mint az elődjénél. "A PS3 esetében fontos volt a közösség, ahol meg lehetett osztani az információkat, de most sokkal könnyebb helyzetben vagyunk, ugyanis latba vethetjük a PC-s tudásunkat, illetve a korábbi konzollal kapcsolatos ismereteinket, hogy feszegethessük határokat" - tette hozzá a vezető. 

A CD Projekt RED jelenleg a The Witcher 3: Wild Hunton, illetve a Cyberpunk 2077-ön dolgozik, amelyek PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra érkeznek. 

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)