Hirdetés

Chronicles of Spellborn - papírról a monitorra

|

A Chronicles of Spellborn készítői egy igen érdekes írással vezetnek be minket a játékfejlesztés kulisszatitkaiba.

Hirdetés

Minden játék a fejben születik - ahhoz, hogy egyáltalán bármiféle kézzelfogható anyaghoz jussunk, először pontosan ki kell találnunk, mit is akarunk létrehozni. Michael Wolf Visser, a Chronicles of Spellborn alkotóinak vezető tartalomdesignere legújabb írásában beavat minket abba, hogyan készülnek és formálódnak a játékfejlesztés első lépései, a koncepciórajzok, s miként ültetik át azokat később a már megalkotott világba s a tényleges programba. Ha jól tudsz angolul, érdekes olvasmány lehet.

 

 

spellborn.jpg
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)