Hirdetés

Star Citizen - tucatnyi újdonsággal bővül az űrszimulátor

|

Egy újabb modullal és számos érdekességgel bővült az utóbbi idők legambíciózusabb űrszimulátora, a Star Citizen.

Hirdetés

Lassan, de biztosan fejlődik a Cloud Imperium Games közösségileg finanszírozott játéka, a Star Citizen még annak ellenére is, hogy Chris Roberts és a rajongók között volt egy-két nézeteltérés a közelmúltban. Az idei gamescomon bemutatott egyik érdekesség volt, hogy már többen, összedolgozva irányíthatunk egy hajót, azonban nem ez volt az egyetlen meglepetés.

A Social Modul segítségével még tovább szeretnék erősíteni a közösségi élményt a fejlesztők úgy, hogy szabadon bejárható városrészeken találkozhatunk és léphetünk kapcsolatba más játékosokkal. Akkor úgy volt, hogy még ebben a hónapban megjelenik, amire persze az FPS Modul pályafutása alapján mindenki csak legyintett, de csodával határos módon a modul már játszható, mióta élesedett az Arena Commander 1.2-es verziója.

Aki felfrissít az új verzióra, az máris elhagyhatja a már jól ismert hangárt és besétálhat ArcCorp városába, annak is az Area 18 nevű leszálló zónájába. Ez egyelőre még nem olyan sok, de egyrészt ez mág csak a harmada a tervezett bejárható területnek, másrészt már itt is elüthetjük az időt néhány jópofa dologgal. A felfedezés mellett haverkodhatunk a chaten, váltogathatjuk a külsőnket (ezek az FPS modulban elérhető skinekből kerülnek ki) és bekapcsolhatunk egy Augmented Reality módot is, amivel a különféle üzletekben az árakat is láthatjuk. Részletesebb útmutatóért érdemes elolvasni a fejlesztők blogbejegyzését az újdonságokról.

Persze nem csak ennyi az egész, hiszen a Star Citizen csapata több fronton igyekszik folyamatosan bővíteni a játékot. A fentebb említett bejegyzés végén pl. bemutatták röviden a következő látogatható bolygót, mely a Nyx nevet kapta:

Aki szeret egy kicsit mélyebben belemenni a játék fejlesztése mögötti kulisszatitkokba és technikai részletekbe, azoknak is tartogat néhány érdekes meglepetést a Cloud Imperium Games: bejelentették a Vanguard nehézbombázó variánsainak terveit, melyek alapján a felhozatal kibővől egy Sentinel nevű elektronikai hadviselésre tervezett és egy Harbinger nevű bombázó variánssal is.

Emellett az elektronikai hadviselés megvalósítása is előrehaladt, a kíváncsibb rajongók már böngészhetik az ehhez tartozó design dokumentum első részét, illetve a már egy ideje készülgető Star Marine modul (tehát a játék FPS része) állásáról is megosztottak ezt-azt a fejlesztők. Ennek a megjelenési dátuma sajnos továbbra is "amikor kész lesz", de a fejlesztők szerint jól haladnak a projekttel, sikerült néhány új animációt és hangot is elkészíteni, habár az is igaz, hogy a játékmenetben nem történtek nagy előrelépések.

11

Nyilván a sok újítás felkeltette a játékosok érdeklődését, szóval ne lepődjön meg senki, ha kicsit döcögős a csatlakozás. Ha szeretnétek mindent tudni a játékról, illetve szeretnétek jobban megismerkedni a Star Citizen magyar közösségével, akkor nézzétek a starcitizen.hu oldalát, ahol a srácok igyekeznek mindent, összegyűjteni. Ezt az anyagot is nekik köszönhetjük.

Próbáltátok már az újdonságokat? Hogy tetszenek?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)