Hirdetés

Comanche 4 interjú

|

A Novalogic neve nemsokára ismét feltűnik a homályból, mivel közeledik a Comanche sorozat legújabb tagja. Hogy mi fogja garantálni a sikert? Az új grafikus motor, a sokszínű játékmód, még egy csomó dolog, amiről a Novalogic regél...

Hirdetés

Az alábbi interjú alanya Wes Eckhart a Novalogic fejlesztőcsapatából, akit a most fejlesztés alatt álló Comanche 4-ről faggatunk.

HomeLAN - A Comanche sorozatokban a hangsúlyt mindig az élvezhetőségre fektették, úgy tűnik, hogy ez alól a Comanche 4 sem kivétel, mivel ez is kicsit több, mint akciójáték. MIért választotta a Novalogic ebben a játékban is ezt az irányt?

Wes Eckhart - A Comanche 4-ben az egyik fő célunk az volt, hogy visszatérjünk az akció-orientált játékmenethez, mint az eredeti Comanche-ban, vagy is ne kelljen a játékosoknak hosszú kézikönyvel bajlódniuk, ahhoz, hogy le tudjanak ülni játszani. Az eredeti Comanche-ból már ismert úgymond "five-minute learning curve" lehetővé teszi a játékosok számára, hogy szinte minimális ügyességi szinttel rendelkezve is könnyedén belekezdhessenek a küldetésekbe. Ez és a mouse-look használata segíti a játékosokat az irányítás könnyebb elsajátításában. Az élethű helikoptermodell pedig lehetővé teszi, hogy a játékosok ki tudják használni a gépek technikai tulajdonságait a játékban , mivel ezt is nagyon fontosnak tartjuk a játékosok szempontjából.

HomeLAN -Bár a játék nem csak egy szimpla szimulátor, mégis mennyire hasonlít a játékban szereplő helikopter az igazi helikopterre?
Wes Eckhart - Már évek óta nagyon jó kapcsolatban vagyunk a Sikorsky-al. A Comanche széria készítése során mindvégig ők segítették a munkánkat és gondoskodtak a technikai és a vizuális részletek megjelenítéséről. Mivel még a valódi Comanche is fejlődés alatt áll, ezért gyakran tájékoztatnak minket a változtatásokról. Ez az oka, hogy a játékban szereplő helikoptermodell nagyon hasonló mind vizuálisan és mind irányíthatóság szempontjából az igazihoz.

HomeLAN - Mennyire könnyű illetve nehéz a Comanche4-ben pilótának lenni?
Wes Eckhart - A helikopter irányítása fő szempont volt a számunkra. Folyamatos erőfeszítéseink során a manőverezést viszonylag egyszerűbbé tenni próbáltuk tenni a vezérlőberendezéssel és az egérrel. A billentyűzet használatával gyorsan elérhetőek a legfontosabb mozgások, de a gyártók által forgalmazott különféle kiegészítőket (pl: joystick, pedál) is használhatjuk.

HomeLAN Milyen fegyverekkel találkozhatunk majd a játék során?
Wes Eckhart - Használhatunk majd Hydra-70 rakétákat vagy AGM-114 rakétákat, levegő-levegő rakétákat és óriási XM301-es 20 mm-est is, amellyel könnyedén megsemmisíthetünk ellenséges járműveket és csapatokat a levegőben és a földön is. A játék során szinte minden lerombolható, az egyik ilyen lehetőség, hogy tüzérségi csapást alkalmazzunk.

HomeLAN - Milyen küldetések kerülnenk be biztosan a végső változatba?
Wes Eckhart - A legtradicionálisabb "hunt and kill" missziók mindenképpen helyet kapnak. Ezen kívül lesznek speciális műveletek, védelmi és felderítő küldetések. A játékosok páncélozott járművekkel is repülhetnek, felderíthetik az ellenség pozicióit és hadműveleteit, légvédelmet nyújthatnak egy követség kiürítése során, vagy akár az Elnök testőrei is lehetnek az AirForceOne-on. Igyekeztünk minél szélesebb kínálatot nyújtani a küldetések során, a helyszíneket is változatossá tettük, például találkozhatunk a játékban sivatagi vagy trópusi környezettel, de akár városi tereppel is.

HomeLAN - Az új grafiaki motor szakított a régi voxeles technológiával, ami eddig jellemezte a Novalogic korábbi játékait. Szerencsésnek tartják-e ezt a döntést?
Wes Eckhart - Az első Comanche játék során hoztuk létre a voxel technológiát. Ez megengedte, hogy a hegyeket, völgyeket és folyókat olyan módon repüljük körül, ami addig lehetetlen volt. Ez a motor minden egyes Comanche résznél fejlesztésen esett át. A új 3D kártyák igényeit figyelembe véve döntöttünk a z új grafikus motor mellett, mivel ezek a voxel technológiával ellentétben a polygon kezelésére épülnek.
A T&L technológiának köszönhetően a Comanche 4-ben teljesen valódinak látjuk a helikopter árnyékát a víz felett vagy a hegyek, fák fölött repülve.A rotor által felkavart vízpermet is teljesen élethűnek tűnik.

HomeLAN - Hogy fog működni a multiplayer mód?
Wes Eckhart - A Comanche 4 teljes mértékben támogatni fogja a NovaWorld-öt. Csak az elmúlt három évben több mint 175 millió játékot játszottak itt és ez kulcsfontosságú tényezővé vált a Novalogic életében. Nagyon fontos, hogy az interneten játszóknak is extrém, széles skálájú játékélményt biztosítsunk. A multiplayer funkció jellegzetességei még fejlesztés alatt állnak, de elmondhatom, hogy co-op mód biztosan lesz benne, mert nagyon sok erre vonatkozó kérés érkezett a játékrajongóktól.

HomeLAN - Számíthatunk esetleg demóra még az előtt, hogy a játék megjelenne a boltok polcain?
Wes Eckhart - A játék megjelenése előtt egy hónappal várható egy single-player demó megjelenése, mivel fontos számunkra, hogy a játékosok kipróbálhassák és tesztelhessék a játékot. A demó szabadon letölthető lesz a Novalogic.com oldalról, de számtalan más, játékokkal foglalkozó website-ról is.

(A teljes interjút itt olvashatjátok!)


Kapcsolódó link:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)