Hirdetés

A God of War rendezője kiállt a lineáris videojátékok mellett

|

Természetesen a Visceral Games bezárása kapcsán merült fel a kérdés, hogy szükség van-e lineáris single player játékokra.

Hirdetés

A játékipar szereplői sem hagyhatták szó nélkül a Visceral Games bezárását, illetve az EA nyilatkozatát. A kiadó közleményéből kiderült, a Visceral egyelőre cím nélküli új Star Wars játékával az volt a legfőbb gond, hogy egy lineáris, kizárólag egyjátékos élményre koncentráló kaland lett volna.

Hirdetés

Cory Barlog, az új God of War rendezője a Twitteren osztotta meg mindenkivel, hogy ő bizony imádja a lineáris single player játékokat, az pedig teljesen elszomorítja, hogy a linearitás egyesek szemében egy rossz dolog. 

Barlog egyébként saját játékát, a God of Wart úgy jellemezte, mint egy túrabuszt, amiről le lehet szállni, és fel lehet fedezni azt a helyet, ahol éppen járunk, de utána csak vissza kell pattanunk a buszra és haladunk tovább a kijelölt irányba.

Nektek mi a véleményetek, továbbra is szükség van lineáris játékokra? 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)