Hirdetés

A Crytek szerint sokat számít a grafika

|

Cevat Yerli nem finomkodik. Szerinte a grafika a legfontosabb a játékélmény szempontjából.

Hirdetés

Az Xbox 360 Magazine-nak mindenki kedvenc látnoka, Cevat Yerli (a Crytek alapítója) azt nyilatkozta, hogy hiába mondja sok játékos az ellenkezőjét, a grafika igenis számít. „Az emberek mindig azt mondják, hogy a grafika nem számít, de ülj le kicsit a Crysis 3-mal és aztán mondd nekem, hogy nem számít.”

„Mindig a grafika vitte a játékélményt. A látvány – mindegy, hogy a fizikáról vagy fény-árnyék effektekről van szó – befolyásolja az érzelmeinket és segíti az elmélyülést. Mi ezt használjuk arra, hogy berántsuk a játékost a világunkba.” Yerli szerint nem kérdés, hogy a jobb grafikai motor sokszor  az élethűbb fizikát és a korszerűbb technikai megoldásokat is magával hozza, segítve ezzel a történtek mélyebb átélését. „Ettől lesz a játék elképesztő és stílusos, ez az, ami az élmény 60%-át adja.”

Vitatható kijelentés ez, vitassuk is meg. Szerintetek mennyire fontos a jó grafika ahhoz, hogy beleélhessétek magatokat egy jó történetbe?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)