Hirdetés

Cyberpunk 2077 - jó okkal fog meztelenséget is tartalmazni

|

A CD Projekt RED szerint a műfaj megköveteli azt, hogy ne szégyenlősködjenek.

Élj át újra C64-es és Nintendo klasszikusokat akciós árú retro konzolokkal! Hirdetés

Számos fontos részlet kiderült a Cyberpunk 2077 E3-as bemutatója óta, így például megtudtuk, hogy egy belső nézetes szerepjátékkal lesz dolgunk, lehullt a lepel pár NPC-ről, lesznek ritka tárgyak és kiderült ez-az a románc opciókról is. A legújabb információk pedig ez utóbbi területet is érintik. 

Hirdetés

Kaci is azon kevés szerencsések egyike volt, aki láthatta a zárt ajtók mögött mutogatott Cyberpunk 2077 demót. Ez egy karakterkészítővel kezdődött, ahol egyaránt létrehozható férfi és női figura is. Mindkettő alapmodell egy kék háttér előtt állt teljesen meztelenül, csupán a nemi szerveiket takarták el. Sokan kuncogtak is ezen, valószínűleg a cenzúrán, azonban mindez csak az E3 demónak szólt, a játék rendezője, Adam Badowski a Polygonnak nyilatkozva elmondta, hogy a boltokba kerülő teljes játékban nem fognak kitakarni semmit sem. Badowski elmondta, hogy jó okkal hagyták ki ezt az expóra szánt prezentációból, ugyanis elvonta volna az emberek figyelmét. Pedig a fejlesztők szerint a meztelenség teljesen normális, sokkal hihetőbbé teszi az egészet, ezért szeretnék, hogy benne legyen a játékban. De van egy ennél nyomósabb okuk is. 

A csapat természetesen nem a szenzációhajhászás miatt szeretné a játék végső változatában a teljes meztelenséget, hanem mert szorosan kapcsolódik a cyberpunk zsáner egyik legfontosabb témájához, a transzhumanizmushoz, miszerint az emberiség a technológia segítségével átlépheti jelenlegi szellemi és fizikai korlátait - használják az ember továbbfejlesztésének szinonimájaként is. A Cyberpunk 2077-ben meg kell majd birkóznunk azzal, hogy mit jelent transzhumánná válni és az egyik ilyen módszer ennek a szemléltetésére, amit a stúdió használni kíván, az az ádámkosztüm.

Badowski egy fontos példát is felhozott erre a demóból: ebben a játékost egy olyan küldetéssel bízzák meg, amiben ki kell szabadítania egy fogságban tartott nőt. Csakhogy a nő szörnyű állapotban van, mivel az elrablói a testében található high-tech implantátumokat akarták megszerezni, hogy továbbadhassanak rajtuk a fekete piacon. Miután a játékos fegyvert ragadva leszámol a fogvatartóival, megtalálja a nőt és egy másik NPC-t egy jéggel teli fürdőkádban, teljesen meztelenül. Természetesen a játékosnak kell őt kijuttatnia az épületből az odakint várakozó mentősökhöz. A rendező nem véletlenül idézte fel ezt a példát, mivel elmondása szerint a játék világában az emberi test elveszítette szentségét, profánná vált. Az emberek mindent módosítanak magukon, elveszítik bensőséges kapcsolatukat a testtel, megszűnnek hús-vér embernek lenni. Ez lesz a játék egyik kulcstémája, akárcsak a Ghost in the Shell animében. 

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)