Hirdetés

Cyberpunk 2077 - nem a kiterjedése miatt lesz hatalmas a világ

|

Egy interjúban mesélt nemrég a játék világáról a Cyberpunk 2077 egyik animátora, aki szerint Night City függőleges összetettsége miatt lesz rendkívül nagy a játéktér.

Hirdetés

Ugyan kisebb információmorzsákat itt-ott megosztottak a készülő szerepjátékról, a Cyberpunk 2077 készítői az eleinte csak zárt ajtók mögött bemutatott demó közzététele óta komolyabb bejelentéssel, vagy bemutatóval nem álltak elő. Ezen nem változtat az az interjú sem, amit a játék egyik animátora, Maciej Pietras adott a JeuxActu nevű weboldalnak, de a nyílt világról azért megtudtunk belőle néhány érdekes apróságot.

Hirdetés

Elárulta például, hogy a játék alatt nem fogjuk elhagyni Night City területét és emiatt arra sem érdemes számítani, hogy komolyabb állatvilággal bírna a Cyberpunk 2077. "Az egész játék Night Cityben fog játszódni. Egy hatalmas felfedezhető metropoliszról van szó, ami pedig az állatokat illeti, kutyákkal és macskákkal találkozhatsz majd, más nem lesz" - mindta Pietras. Az animátor emellett mesélt a világ méretéről is, amiről sokan természetesen azt szeretnék tudni, hogyan viszonyul a Witcher 3-hoz, de a CD Projekt RED munkatársa szerint nem olyan egyszerű egy az egyben összehasonlítani a kettőt.

Hirdetés

"Nem olyan egyszerű megmérni, mekkora is a Cyberpunk 2077 világa. Mondjuk ha a Witcher 3-mal szeretnénk összehasonlítani, az utóbbinak a kiterjedése hosszban hatalmas volt, nagy távolságok voltak benne. Így A-ból B-be gyakran elég sokáig tartott eljutni. Ezzel szemben a Cyberpunk 2077 világa sokkal inkább függőlegesen terül el, rengeteg épülettel, szóval nehéz egy számszerűsíthető összeállítást megcsinálni. A demóban például a főszereplő egy lakásban ébred, aminek az ablakán kinézve egy élő világot látsz. Hogy onnan kimehess, a liftet kell használnod, ahol rögtön látható, hogy több emelete van az épületnek. A játékban számos épületbe bemehetsz majd, azzal a tudattal, hogy minden játékteret kézzel készítettünk, mert tudjuk, hogy az igazi minőséget így garantálhatjuk, ezért semmit nem generálunk majd procedurálisan. Ez a fajta vertikalitás okozza, hogy Night City hatalmas bejárható területtel bír majd" - mondta a lengyel stúdió munkatársa.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)