Hirdetés

Dark Souls 2 - érthetőbb, de nem élhetőbb

|

Akinek az első Dark Souls nem tartogatott elég kihívást, az készüljön fel a második részre.

Hirdetés

Jópárszor taglaltuk már, hogy a Dark Souls-ban milyen könnyű elvérezni akár az első főgonosznál is, de ha hiszitek, ha nem, néhány kivételes játékosnak sikerült eljutnia a játék végéig.

Amikor azt mondom "elvérezni", akkor azt nem egy próbálkozás meghiúsulására értem: gyakori volt, hogy a tíz nekifutás is kevésnek bizonyult. A VGA-n bejelentették a folytatást, ami Tomohiro Shibuya és Yui Tanimura figyelő szemei alatt formálódik majd becses alkotássá. Előbbi azt nyilatkozta, hogy jobban szereti, ha egy játék közvetlen, mintha burkoltan próbálná a játékos tudtára adni a mondanivalóját. A Dark Souls 2 érthetőbb, egyértelműbb lesz az első résznél, de ez nem jelenti azt, hogy akár csak egy picit is könnyebb lenne. Aki úgy dönt, belevág a kalandokba, kösse fel a gatyáját és készítse a nyugtatókat, a törékeny dolgokat pedig kéretik légpárnás polietilén védőfóliába csomagolni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)