Hirdetés

Dead Rising 3 - 13 gigás az új patch, kezdhetünk félni?

|

Ma jelenik meg a Dead Rising 3 első DLC-je, az Operation Broken Eagle, melyet előkészítendő a játékosoknak egy tizenhárom gigabájtos javítást kellett letölteni. Nem mindenkinek sikerült.

Hirdetés

Komoly aggályokat gerjesztett a Dead Rising 3 friss javítócsomagja. Már az is furcsa, hogy a Diablo III akkor is letölti a Reaper of Souls fájljait, ha nem vesszük meg a kiegészítőt, de az, hogy egy játékhoz érkező, állítólag csak javításokat tartalmazó patch 13 gigabájtnyi helyet igényeljen, már nagyon-nagyon érdekes.

A patch a játéktörténelem eddigi egyik legnagyobb csomagja, általában már akkor is furcsán nézünk, ha egy gigabájtnál többet kell letölteni. Josh Bridge, vezető producer elmondta, hogy a patch „biztosítja a kompatibilitást az online játékosok között és azt, hogy a játék kompatibilis legyen az összes eljövendő DLC-vel”. Nem szeretnénk olyan helyen Xbox One tulajdonosok lenni, ahol lassú az internet, ott pedig főleg nem, ahol meg van szabva a maximális letöltési mennyiség. Reméljük, hogy az ekkora patch-ek kiadása nem válik általánossá, különben a lassú vagy megbízhatatlan kapcsolattal rendelkezők hamar túladnak majd új konzoljukon.

A patch egyébként a következőket tartalmazza:

- a harmadik és negyedik DLC tartalma (nem biztos, hogy a teljes tartalom)
- különféle stabilitási javítások
- különböző teljesítményjavítások
- online stabilitás javítása
- folyamatsáv telepítés közben
- javították a hibát, ami miatt a felhasználó felülírhatta mentését a streamelt telepítés közben, amíg a játék futott
- néhány fejlesztés a felvehető tárgyakkal kapcsolatban
- javítottak egy reprodukálható hibát, amivel a játékos kieshetett a világból
- javítottak egy hibát, ami miatt a zene nem szólt a streamelt telepítés alatt
- javítottak néhány küldetésbeli hibát
- javítottak egy problémát, ami miatt néhány co-op játékos nem megfelelően haladt a tervrajzok gyűjtögetésével és az achievementekkel
- javítottak egy hibát, ami miatt a felhasználói felület nem töltött be rendesen
- javítottak egy hibát, ami miatt az üveg textúrák alacsony felbontásban jelentek meg
- javítottak egy hibát, ami miatt az árnyékok rosszul renderelődtek
- javítottak egy textúrahibát a Golden SledgSaw fegyverrel kapcsolatban
- javítottak a SmartGlass stabilitásán.

 Telepíteni kötelező, egyedül úgy lehet elkerülni, ha nem csatlakozunk a netre.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)