Hirdetés

Dead to Rights 2

|

Amikor megjelent konzolon a Dead to Rights, az "Xbox Max Payne"-jeként beszéltek róla - talán nem is annyira véletlenül. Sajnos mire hozzánk eljutott, már kaptunk egy Max Payne 2-t is, ahhoz képest pedig igen halovány volt... de talán majd most!

Hirdetés

A folytatás többé-kevésbé ott veszi fel a fonalat, ahol az első rész véget ért: Jack Slate, a borongós kedvű zsaru most apja egy régi barátját igyekszik kihúzni a csávából, akit elraboltak galád alvilági figurák. Ez persze csak a kezdet: miközben követjük az emberrablók nyomait, Jack rádöbben néhány érdekes dologra. Ehhez persze nyomozgatni kell és kérdezősködni, tehát valami olyasmit csinálni, amit nem nagyon szeretnek Grant Cityben.


Dubba-dubba-dubba
A játékmenet mindenkinek ismerős lesz, aki játszott az első résszel, de remélhetőleg most jobban sikerül. A bevált automatikusan célzó lövöldözős rendszer megmaradt (azzal nem is volt semmi gondunk), de ezúttal sokkal szélesebb a fegyverarzenál. Marad a kétkezes John Woo-stílus azoknak, akik elegánsan szeretnek vérontani, de a komolyabb, nagyobb fegyverek rajongói is találnak egyre durvább shotgunokat, golyószórókat. Minél közelebbről lövünk rá valakire, annál inkább sebződik, ezt az auto-célzás során felugró célkereszt színe is jelzi. Ha egészen közel sikerül kerülnünk egy rosszakaróhoz, az előző részben látott módon ismét egy rakás lefegyverző mozdulatot vethetünk be – ezek általában nagyon csúnyán végződnek, mint amikor a Chronicles of Riddickben az őrök kezében megfordítottuk a fegyvert, és azzal lőttük le őket (az egészre rátesz egy lapáttal, hogy ilyenkor a kamera megfordul, és a legideálisabb szemszögből mutatja nekünk az eseményeket).


Na talán majd most
A többi már mind ismerős lehet az előző részből és a Max Payne-ekből. Most is lesz bullet-time, melyet lassan töltődő adrenalinszintünk határoz meg, tehát nem lassulhatunk bármikor kedvünkre. A közelharci rendszert azonban teljesen újrakalapálták a kedves fejlesztők (nagyon ráfért), így állításuk szerint a profi verekedős játékokat is megszégyenítően összetett kombókkal is találkozhatunk. Nem csupán pusztakézzel, de késekkel, botokkal is üthetjük-szúrhatjuk a gonoszokat a törvény nevében, bár ezeket csak átmeneti bónuszként kaphatjuk meg: néhány másodperc múlva újra kézzel-lábbal kell verekednünk. A játék április végén, június elején érkezik, és mi azt sem bánjuk, ha csak egy Max Payne-klón lesz kutyával – csak ne rontsák el, mint az első részt.


A cikket eredeti formjban minden extrjval megtallhatod a GameStar magazin 2005/04-es szmban!


Kapcsolódó linkek:
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)