Hirdetés

Detroit: Become Human - az egyik legszerteágazóbb történetet kapjuk

|

Azt már lehetett tudni, hogy a Detroit: Become Humanben döntéseinknek komoly súlya és következménye lesz, de a játék rendezője szerint előfordulhat, hogy két játékos nem is fog egymás játékára ismerni, annyira eltérő lesz a két történet.

Hirdetés

Személy szerint mindig is kedveltem az olyan játékokat, amelyek során komoly döntéseket kellett hozni, főleg úgy, hogy elhatározásainkat nem fekete-fehér alapon kellett lefektetni. Ezért is várom a Detroit: Become Humant, amiben a játék rendezője szerint sokfelé ágazó történetet kapunk, amely döntéseink alapján formálódik.

Az E3-on több játékmenet videót is láthattunk a Detroit: Become Humanből. Az egyik ilyen videó során két android robotokat próbál megmenteni, ami végül egy zavargáshoz vezet. David Cage, a játék rendezője azt állítja, hogy a videóban látható történetnek további mélységei vannak. A játékosoknak nem "jó" vagy "rossz" döntéseket kínálnak, nincs helyes opció. Azt szeretnék elérni, hogy a játékos feltegye magának a kérdést: "Mit tennék ebben a helyzetben?". Persze a dolgok nem mindig jönnek úgy össze, ahogyan eltervezzük, néha úgy gondoljuk, a helyes úton járunk, de éppenséggel ezzel árthatunk is. Cage pont ebben látja a játék valósághűségét:

"Amennyire tudjuk, az élet összetettebb annál, hogy megnyomunk egy gombot és hozunk egy egyszerű döntést. Sok következménnyel kell számolni. Mit fog gondolni a média? Mit fog gondolni a nyilvánosság, a politikusok? Mit fognak gondolni az ismerőseink?"

Természetes nem a Detroit lesz az első ilyen játék, de Cage állítása szerint döntéseink következményeit tekintve háromszor összetettebb lesz mostani alkotása, mint a Heavy Rain volt. Ennek hatására előfordulhat, hogy két játékos két különböző sztorit fog megismerni: megeshet, hogy az egyiknél egy adott karakternek jelentős szerepe lesz a történetben, a másik játékosnál pedig fel sem tűnik ez a személy. 

A Detroitban - talán az erősen szétágazó történetnek köszönhetően - lehetőség lesz visszatérni egy régebbi helyzetbe, hogy újrajátszhattuk azt, így nem kell egy (számunkra) rossz döntés miatt szívni egész játék alatt. A fejlesztők nagyon sokat öltek a történetbe, ezért Cage arra buzdítja a játékosokat, hogy próbáljanak minél több szálat végigvinni, hogy láthassák a munka gyümölcsét és a különböző döntéseik következményeit.

Szerintetek tényleg sikerül mindezt megvalósítani? 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)