Diablo II - egyetlen ütés nélkül vitte végig egy speedrunner

|

Egy Diablo II játékos megcsinálta az úgynevezett pacifista speedrunt, amiben szándékosan senkit nem ölt meg.

Rendeld előt a Preyt exkluzív művészeti albummal és ráadás DLC-vel! Hirdetés

Kevesen tudják, de lehetséges végigjátszani a Diablo II-t úgy is, hogy nem ölsz meg senkit. Persze nem egyszerű: kell hozzá egy tüskés páncél készlet, megfelelő mennyiségű gyakorlat a Sorceress kaszttal, és nagyon sok türelem.

Hirdetés

DrCliche pontosan 7 óra 41 perc alatt nyomta le az egész játékot. A végigjátszás lényege az volt, hogy egyetlen támadó képességet vagy ütést sem használt. A főellenfelek meghaltak attól, hogy ütötték a páncélját. Nyilván nem egészen pacifista ez így, de ennél békeszeretőbb nem lehetsz a Diablo világában.

A speedrunner egy részletes leírást is adott a megoldáshoz Redditen, így aki megpróbálná megismételni a mutatványt, az ott megtalálja a szükséges tippeket.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!