Hirdetés

Dishonored 2 - nem kell gyilkolnunk, ha nem akarunk

|

Jó hír érkezett azoknak, akik nem igazán szeretnek fegyvert ragadni. A Dishonored 2-ben lehetőség lesz egyetlen lövés nélkül végigvinni a küldetéseket. Tényleg.

Hirdetés

Az Arkane Studios sok újdonságot kipróbál a Dishonored folytatásában, miközben próbálják megtartani azt a légkört, mely a játékosok megtapasztalhattak a széria első részében.

A QuakeCon 2016 során a PlayStation Access interjút készített Harvey Smith-szel a Dishonored 2 kreatív vezetőjével. A beszélgetés alatt szóba került a level design és a különféle új módszerek, ahogy a játékosok szembenézhetnek a küldetésekkel, akár úgy is, ha senkit sem szeretnének megölni.

A fejlesztők fontosnak tartják, hogy minden küldetés egy nem lineáris mini világ legyen, ahol minden játékos lehetőséget kap, hogy a neki legkedvezőbb módon hajtsa végre a küldetést, akár nagy felfordulást keltve, akár az árnyakban lopakodva. 

"Nagyon erőszakosan és nagyon csendben is játszhatsz. Úgy is játszhatsz akár, hogy szó szerint nem ölsz meg egy embert sem." - teszi hozzá Smith.

A Dishonored 2 egy új játékmódot is tartalmazni fog, az úgynevezett "Flesh and Steel"-t, amiben mindenfajta erők nélkül vadászhatunk a gyönyörűnek ígérkező tájakon.

A játék megjelenése november 11-én várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)