Hirdetés

Döbbenetes, ahogy a GTA 5 egészen fotórealisztikussá válik MI segítségével

|

Önfejlesztő mesterséges intelligencia segítségével tudták elérni azt a látványt, ami sokkal életszerűbbé teszi a vizuális élményt.

Hirdetés

Nem panaszkodhatunk immár konzolos fronton sem a videojátékok látványvilágára, 60, vagy bizonyos esetekben akár 120fps mellett is képesek 4K-ban megjeleníteni kedvenceinket az Xbox Series X és PlayStation 5 masinák, attól viszont még nagyon messze vagyunk, hogy ténylegesen fotórealisztikus grafikával találkozzunk a mindennapokban. 

Az Intel Labs kutatói igykeznek a játékok túlszaturált világát a valódi árnyalatokhoz hangolni, gépi tanulásos módszerekkel pallérozzák a neurális hálókat, munkájuknak köszönhetően pedig ezek képesek a valós fotórealizmus megjelenítésére a videojátékokban. 

Hirdetés

Leginkább az aszfaltozott utak, az autók lámpái, illetve a növényi környezet esetében elképesztően nagy a különbség az eredeti Grand Theft Auto V motorral megjelenített anyagok, és azok között, melyeknél már a mesterséges intelligencia dolgozik össze az engine-nel.

A tanulmány részletesen bemutatóját itt tudjátok elolvasni (némi képi prezentációval egyetemben), valamint érdemes megnézni az alábbi videót is, ami gyakorlatban, mozgás közben mutatja meg mindezt:

Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)