Dying Light 2 - a Techlandnek fontos, hogy a mozgás folyamatos és könnyed legyen

|

A 60 fps-es képfrissítési sebesség sokkal nagyobb jelentőséggel bír a fejlesztők számára, mint a 4K-s felbontás.

Hirdetés

A Dying Light 2-n gőzerővel dolgozó Techland vezető dizájnere, Tymon Smektala adott interjút a WCCFtechnek, amiben a játék alatt futó motorról is beszélt.

Hirdetés

Smektala kifejtette, hogy mivel a Dying Light 2 gyakorlatilag egy parkour játék, ezért nagyon fontos, hogy a mozgás folytonos legyen. Inkább megcélozzák a 60 fps-es framerate-et, aminek hála jobban navigálhatunk, még ha ennek a felbontás is látja kárát.

Hirdetés

Ettől függetlenül igyekeznek a legtöbbet kihozni a játékból, kiváló szakemberek dolgoznak az optimalizáción. A Dying Light első része alatt futó Chrome Eninge helyett az új grafikai motor, a C-Engine várhatóan ki tudja aknázni a PS4 Pro és az Xbox One X erőforrásait.

A Dying Light 2 megjelenési dátuma még nem ismert, de a két említett konzol mellett PC-re is érkezik majd.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)