Hirdetés

Nem az EA erőltette rá a BioWare-re a Frostbite-ot

|

Úgy tűnik, hogy a fejlesztők döntöttek a motor használata mellett, amikor a legújabb Mass Effecten dolgoztak.

Hirdetés

A Mass Effect: Andromeda fejlesztésekor elég sok problémát okozott a Frostbite motor, ugyanis azt elsősorban FPS játékokhoz tervezték, de most kiderült, hogy nem a kiadó erőltette a dolgot.

Hirdetés

A BioWare korábbi fejese, Aaryn Flynn nemrég azt nyilatkozta, hogy nem az Electronic Arts erőltette rá a fejlesztőkre a Frostbite motort, hanem a stúdió akarta azt használni. Flynn szerint a csapaton belül több megoldás is szóba jött, így például arról is beszéltek, hogy készíthetnétek egy saját motort, esetleg használhatnák az Unreal Engine-t, vagy választhatják a Frostbite-ot.

Végül ez utóbbi lett a befutó, és annak ellenére, hogy a srácoknak eléggé meggyűlt vele a baja, Flynn szerint jó döntés volt a Frostbite-ot használni.

Ti mit gondoltok, jó döntést hozott a BioWare?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)