Hirdetés

Egy egészen remek motorra térhetnek át a jövőben az Xbox fejlesztőstúdiói

|

Arról az engine-ről van szó, ami olyan játékokat hajt, mint a 2016-os Doom és a folytatása.

Hirdetés

A ZeniMax felvásárlásával a Microsoft nemcsak a Bethesda Softworks által kiadott remek játékokat tudhatja magáénak, hanem az id Software saját, id Tech nevű videojátékos motorját is, ami korábban már bebizonyította, hogy elég ütős teljesítményre képes. Az engine-nek köszönhetően ugyanis a részletgazdag látványvilág mellett a magas fps-számot is élvezhetjük, ami egyértelműen egy jó kombináció.

Ezért is jó hír az, hogy a jövőben talán az Xbox égisze alá tartozó fejlesztőstúdiók is áttérhetnek az id Tech-re. Erről maga a csapat vezetője, Phil Spencer beszélt, aki szintén elég jó véleménnyel van a motorról, és kifejezetten tetszett neki, ahogy az id producere, Marty Stratton beszélt arról, hogy korábban a Bethesda több stúdiójával is együttműködtek.

Hirdetés

Mivel az Xbox Game Studios elég sok fejlesztőcsapattal rendelkezik, így a fenti dolgokat figyelembe véve nagyon is elképzelhetőnek tűnik, hogy ezen brigádok egy része is hasznosíthatja majd az id Tech adottságait. Spencer legalábbis szeretné a következő szintre emelni a dolgot, és a jelek szerint már agyalnak is azon, hogyan tudnának egy olyan eszközt megalkotni a motorból, amellyel a fejlesztők megvalósíthatnák az álmaikat.

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)