Hirdetés

Egy jelentés szerint a Halo Infinite tartalmának kétharmadát kivágták

|

Állítólag eredetileg teljesen nyílt, Breath of the Wild stílusú világa lett volna a 343 Industries játékának.

Hirdetés

A Halo Infinite tavalyi csalódást keltő gameplay prezentációjakor az Xbox brand vezetője, Phil Spencer pedig úgy döntött, hogy az Xbox Series X/S indulásának megtámogatásánál fontosabb a játék minősége, ezért egy év haladékot kapott a 343 Industries.

Az újságírói vélemények alapján pedig a stúdió pedig élt is a lehetőséggel: a Metacriticen - a hír írásának pillanatában - 79 értékelés alapján 86 ponton áll a játék, mi is a csapat eddigi pályafutásának tetőpontjaként hivatkoztunk rá a tesztünkben, noha az egyjátékos élmény és a multira való fókuszálás miatt jövőre kellett halasztani a kooperatív kampányt és a Forge szerkesztőt is. 

Hirdetés

A Halo Infinite térképe tagolt lett, amit teleraktak aktivitásokkal, ezekkel foglalhatják el magukat a játékosok akkor, amikor éppen nem a főküldetéseket végzik. Csakhogy a Bloomberg új cikke alapján eredetileg nem ez volt a fejlesztők terve, sokkal inkább egy The Legend of Zelda: Breath of the Wild-stílusú teljesen nyitott világban gondolkodtak, amelyben a missziókat a játékosok tetszés szerinti sorrendben teljesíthették volna.

A projekt ezen verziójának fejlesztésén évekig dolgoztak, de a Halo Slipspace Engine - amely még mindig a Bungie által évekkel korábban hátrahagyott technológiára épült - nem bizonyult elégségesnek egy teljesen nyitott világú kaland kiszolgálásához. Emellett a 343 Industries belső viszályai és fejlesztők távozása is rontott a helyzeten. 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Állítólag a Halo Infinite-nél 2019 nyarán kapcsolt be a "válságmód", és a játékba tervezett tartalmak körülbelül kétharmadát kivágták egy szabadabban értelmezett lineáris dizájn érdekében. A munka azonban még ezekkel a megszorításokkal sem alakult ütemterv szerint, és a "katasztrófába torkolló" 2020-as bemutatót követően a Halo egykori íróját, Joseph Statent hozták a fedélzetre, hogy pályára állítsák a kisiklott szerelvényt.

Staten arra ösztönözte a Microsoftot, hogy minél több időt adjon a Halo Infinite technikai csiszolására és összeállított egy listát azokról az új funkciókról, amik segíthetik a játék minőségét, beleértve a műveleti bázisokat és a tengerészgyalogosokat. 

Úgy tűnik, hogy az extra idő és Staten iránymutatása meghozta a kívánt eredményt, de érdekes belegondolni, hogy milyen lett volna egy teljesen nyílt világú Halo Infinite. Talán legközelebb kiderül, addig pedig játszhatjuk az új részt PC-n, Xbox One-on és Xbox Series X/S-en, valamint az Xbox Game Pass előfizetők a szolgáltatás részeként ingyen. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)