Hirdetés

Elbagatellizálta a túlórákat a CD Projekt Red vezetője, majd azonnal szabadkozni kezdett

|

Adam Kiciński egy befektetői tájékoztatóban arról beszélt, hogy a túlórák nem is olyan rosszak a cégnél, ezután levélben kért bocsánatot az alkalmazottaktól.

Hirdetés

Hiába fogadkozott a CD Projekt Red összes vezetője, hogy a Cyberpunk 2077 fejlesztése során biztosan nem lesz crunch, a játék fejlesztőinek az utóbbi időkben végül mégis kötelező lett a hat napos munkahét és a masszív túlórázás.

A stúdió vezetője Adam Kiciński a befektetőknek arról beszélt, hogy a túlóra nem is olyan vészes, azonban az alkalmazottaknak küldött levele másról árulkodik. Az infókat a bennfentes forrásokkal bőségesen ellátott Jason Schreier szállította, aki meglehetősen otthonosan mozog a témában, hiszen a crunch jelenségről egy könyvet is írt Blood, Sweat and Pixels címmel (ebben egyébként egy teljes fejezetet szentelt a lengyel stúdiónak). A CD Projekt Rednél uralkodó helyzetről rendszeresen beszámol a Twitteren, infóit pedig elvileg a stúdió jelenlegi és volt munkatársaitól szerzi.

Hirdetés

Schreier szellőztette meg azt, hogy a Kiciński egy befektetőkkel történő egyeztetés során kijelentette:

"Ami crunchot illeti; ez nem is olyan rossz - és soha nem is volt az."

Kifejtette, hogy a média kapta fel a dolgot, és igazából csak a tesztelőknek, mérnököknek és fejlesztőknek kell sokat túlórázni, a többiek már hátradőlhettek. A jelek szerint a helyzet mégsem ennyire könnyed, hiszen a hívás másnapján az alkalmazottaknak kiküldött levélben a vezérigazgató már nem győz bocsánatot kérni a korábban elhangzott kijelentéseiért.

"Teljes szívből szeretnék bocsánatot kérni mindenkitől azért, amit a keddi befektetői híváson mondtam. Nem szerettem volna kommentálni a crunchot, mégis megtettem, ráadásul lealacsonyító és bántó módon.(...) Semmit nem tudok felhozni a mentségemre. Amit mondtam nem csak szerencsétlen volt, de teljesen rossz. Ezért kérlek fogadjátok el őszinte és legmélyebb bocsánatkérésemet."

Kiciński hozzáteszi, hogy büszke a csapatra, és ha bárki szeretné megkeresni, akkor azt ajtaja nyitva áll előtte. 

Ha tehát éppen azon kesergünk, hogy milyen nehéz kivárni a Cyberpunk 2077 elhalasztott megjelenését, jusson eszünkbe, hogy valószínűleg a fejlesztőknél senki nem várja jobban, hogy végre kész legyen a játék. Miközben ugye halálos fenyegetéseket is kapnak...

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)