Hirdetés

Elden Ring - hasonló lesz a történetmesélés a Dark Soulséhoz

|

A FromSoftware nagy sikerű játékának sztoriját csak az érthette meg, aki hajlandó volt olvasni. Most is fel kell készülnünk erre.

Hirdetés

Nemrég az Elden Ring rendezője, Hidetaka Miyazaki elmesélte, hogy hogy bár a játék sztoriját ezúttal is ő írta, a lore kidolgozásában részt vállalt A tűz és jég dala kötetek írója, George R.R. Martin is. Neki köszönhetően a világ és a karakterek sokkal több mélységet kapnak. 

Hirdetés

Miyazaki most az amerikai IGN-nek nyilatkozva újabb részletet osztott meg az Elden Ringről: elmondása alapján a játék narratívája a Dark Souls játékokéhoz hasonló lesz, vagyis ismét fontos a tárgyak leírása, a karakterek interakciója és a környezet általi történetmesélés egyéb módszerei is a lore megismeréséhez. Ugyanakkor azt is hozzátette, hogy a hatalmas, nyílt világ felfedezése sokkal szabadabb lesz a korábbiaknál, amely lehetőséget biztosít számukra a mélyebb történetépítéshez. Korábban egyébként már kiderült, hogy testreszabhatjuk a karakterünket, így a sztoriban is nem tudnának építeni egy olyan dramaturgiailag erős karakterre, mint amilyen Sekiro is volt. 

Úgy tűnik tehát, hogy a FromSoftware nem olyasfajta közvetlenebb megközelítést alkalmaz a narratíva kapcsán, mint ahogy tette azt a Sekiro: Shadows Die Twice esetében, hanem visszatér a régi megoldáshoz - még akkor is, ha egy olyan profi történetmesélő, mint Martin a fedélzeten van. 

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)