Hirdetés

Olyan sikerszériákat szeretne az EA, mint az Assassin's Creed és a GTA

|

Nyitott világú, nagyköltségvetésű akciójátékokra fáj az Electronic Arts foga, amelyek jól tejelő franchise-okká hizlalhatna.

Hirdetés

Az Electronic Arts olyan kiadókkal szemben, mint a Ubisoft, a Warner vagy a Take-Two nem rendelkezik jól jövedelmező, nagyszabású akciójáték franchise-zal. Bár a változatos portfóliójuk lövöldétől kezdve sportjátékokig mindent lefed, mégsincs olyan jól csengő címük, mint a Grand Theft Auto vagy az Assassin's Creed

Hirdetés

Ezt Patrick Söderlund, az EA ügyvezető alelnöke is elismerte az IGN.com-nak adott interjújában: "Ha megnézzük az iparunk legnagyobb szegmensét, az az akció, amiből nem sok van nálunk; az EA nem a gigantikus akciójátékairól híres, úgymint az Assassin's Creed, a GTA vagy a Batman. A jövőben ebbe az irányba szeretnénk terjeszkedni és olyat nyújtani a játékosoknak, amit talán még nem is láttak ebben a műfajban" - summázta Söderlund, majd így folytatta: "Nem azt mondom, hogy egyik napról a másikra beérjük a GTA V 50 milliós eladásait. Amire valójában gondolok, hogy azonos műfajú, AAA-kategóriás, óriási produkciókat kell csinálnunk, amikhez szükség van a megfelelő emberekre."

Söderlund ezzel magyarázta többek között Jade Raymond leigazolását is az EA új stúdiójához, a montreali Motive-hoz, aki korábban maga is az Assassin's Creed franchise-on dolgozott.

A Motive jelenleg a Visceralnak segít be Amy Hennig Star Wars projektjébe, viszont mellette készítenek egy vadonatúj IP-t is, amely az Electronic Arts új irányzatának úttörője lehet. 

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)