Hirdetés

Évértékelő 2018: ahogy a GameStar csapat látta

|

Minden év végén értékel a GameStar csapata, most próbáltuk hatékonyan, röviden, feszesen, sallangok nélkül. Pezsgő a kézbe, visszatekintünk még gyorsan erre az évre.

Hirdetés

Mint azt bizonyára már megszoktátok, az év utolsó napjaiban egyenként elregéljük, hogy mi történt velünk, milyennek láttuk az adott időszakot, hogyan éltünk meg dolgokat, miként reagáltunk a játékvilág történéseire, és hasonló érdektelen gondolatok. Volt, aki szűkszavúan, volt, aki Háború és béke jellegű gondolatörvényekben fogalmazta meg a mondandóját, most azonban csavartunk egyet a dolgon, és egyszerre kapjátok meg mindannyiunk értékelését, néhány egyszerű mondatban. 

Hirdetés

mazur

Milyen volt az éved?
Izgalmas volt ez az év is. Ez persze egyszerre jó és rossz is, mikor hogy - de hát az élet... már csak... ilyen. Ez olyan szép és bölcs gondolat, hogy igazából pixeles tájképre is írhattam volna Comic Sans-szal, biztos nagyot ment volna a megfelelő Facebook-csoportokban.

Mi volt idén a kedvenc játékod?
Egyértelműen a God of War. Aki kicsit is komolyan veszi a játékokat, az mindenképp próbálja ki, ha nincs PS4-e akkor kérjen egyet kölcsön, vagy tőlem akár be is jöhet a GameStar szerkesztőségbe, és beülhet az egyik sarokba vele, csak könyörgöm, ne mondjatok már ilyen hülyeségeket, hogy Far Cry 5, mert akkor...

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton?
...ti lesztek a legnagyobb csalódásom játékfronton. Amúgy meg kit érdekel, hogy mik voltak a csalódások? Örüljünk a jó játékoknak. Vagy tudjátok mit, örüljünk úgy általában a jó dolgoknak. Ez volt 2018, jövőre amit tudunk, csináljuk még jobban és igyekezzünk túlélni majd azt is. De most már leállok, mert megegyeztünk Paulo Coelhóval hogy ő nem ír játékteszteket, cserébe én meg nem írok nyálas bölcsességeket. Egyetek, igyatok, szeressétek egymást, GS4E!

Mocsy

Milyen volt az éved? 
Igyekeztem kilábalni a 2017-es válságból, ez 80%-ban sikerült is, nem panaszkodom. Lehetett volna jobb is ez az év, talán majd 2019 fényesebb lesz. Ilyenkor év végén mindig olyan optimista vagyok, aztán persze év közben megtalál a valóság és helyre tesz.

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Kimondottan jó év volt 2018, de a Red Dead Redemption 2-t nem tudta semmi felülmúlni. Az apró részletek, a változatos tájak, az izgalmas karakterek, az elgondolkoztató sztori és a Rockstar maximalista hozzáállása az első pillanatban elvarázsolt, száz óra játék után is képes vagyok ott ragadni a képernyő előtt, mikor Csongor fiam áll neki a cowboy kaland végigjátszásának.  

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
Annyira szerettem volna ha idén a Battlefield V végre megszorítja, sőt megelőzi a legújabb Call of Duty-t. Sajnos az egyjátékos rész elég nagy csalódás volt, a minihadjáratok nagy része unalmas, kiszámítható és sablonos klisékből állt, messze nem azt kaptam, amit szerettem volna. Hiába a lenyűgöző látvány, az RDR2 után ennyi már nem élég ahhoz, hogy egy játék lenyűgözzön. 

HP

Milyen volt az éved? 
Elég mozgalmas évet tudtam le, volt egy költözés, ami pont annyira fárasztó, mint izgalmas, és sajnos az új lakásban csótányokkal is sikerült találkozni, amivel egy végeláthatatlan harc vette kezdetét. Emellett kiderült rólam, hogy a rovaroktól is rettegek, szóval halált megvető bátorsággal küldtem harcvonalba a feleségemet rovart irtani, miközben páncélomat fényeztem a sarokban. Na de ez legyen a legnagyobb problémám az életben, amúgy köszönök mindent mindenkinek, egy csodás GameStar csapattal, csodás évet zártam, és amíg egy évértékelőben csak a csótányok miatt sír a szám, addig tulajdonképpen nem is sír a szám. Boldog 2019-et mindenkinek, találkozunk hamarosan!

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Idén sok remek játékkal találkoztam, de a Detroit: Become Human volt a legnagyobb élmény mind közül. Nyilván én az erős történetmeséléstől dobok hátast, nem vagyok képes elveszni a Red Dead Redeption 2 végtelenül komplex játékelemeiben, ilyen casual kanapétöltelékként írom ezt, hangsúlyozva: ha kimaradt ez a cím, mindenképpen próbáljátok ki. Hónapok teltek el, de még mindig erős hatással van rám, ha eszembe jut a játék, az idei év legerősebb élménye volt ez számomra, pedig volt több játék is, amibe sokkal több időt öltem, és rajongtam értük.

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
A Telltale bezárása nagyon fájt, de legalább a The Walking Dead lezárását megérhetem még 2019-ben, csak ez számít. És ha a Capcom továbbra is érzi majd, hogy a Resident Evil rajongóknak mi kell, talán a jövő év lesz a legjobb számomra. Drukkoljatok!

Chavalier

Milyen volt az éved? 
Komoly tervekkel készültem 2018-ra, s habár nem sikerült mindet megvalósítanom, néhányat igen. Az elért eredmények pedig folytatásra ösztönöznek.

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Ha sikerült volna időt szakítanom az év legjobbjai közé sorolt God of Warra, Red Dead Redemption 2-re és Spider-Manre, akkor talán most ezek valamelyikét dicsérném. Ehelyett az Assassin's Creed Odysseyt emelném ki, amely azzal, hogy egyre látványosabban tolódik a kedvenc műfajom (gy.k.: szerepjáték) irányába, simán levett a lábamról.

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
A Telltale váratlan és látványos összeomlásának következtében szinte biztos, hogy harangoztak a The Wolf Among Us második évadának.

Paca

Milyen volt az éved? 
Kihívásokkal teli. Nem sorolnám mindet, próbára tett az élet, de a legdurvábbat azért muszáj elmondanom. Ha néztétek az E3-as videókat, tudjátok: kiutaztunk Kacival Los Angelesbe az E3-ra, de a visszautazás előtt egy nappal elkaptam a bárányhimlőt, amivel nyilván nem engedtek hazarepülni, úgyhogy teljes bizonytalanságban, egy sötét, a reptérhez közeli - így a várostól távoli - hotelszobában töltöttem még néhány napot. Azóta nem voltam külföldön repülővel, de legalább már bárányhimlős nem lehetek. 

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Egyértelműen a Spider-Man, az elejétől a végéig nagyon élveztem, és még utána is néhány órán át, DLC-kkel együtt, újra és újra. Remélem, ez valaminek a kezdete. 

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
A Just Cause 4 volt az én Fallout 76-om. Imádtam a harmadik részt, viszont a folytatásból kivettek mindent, ami azt élvezetessé tette, ráadásul rondább lett, kevesebb benne a tartalom, és a sztori is nevetségesen bárgyú. Ránézni sem tudok. 

Kaci

Milyen volt az éved?
Elképesztően pörgős volt az idei év, végig csak kapkodtam a fejem, egy pillanatra sem lehetett megállni. Nagyon örülök neki, hogy sikerült beindítani a GS YouTube csatornáját, amihez rengetegen hozzájárultak, de megragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem Csirkének a rengeteg segítséget és befektetett időt, nélküle sehol nem járna az egész dolog. Voltak persze dolgok, amiket elterveztem és végül nem sikerült megvalósítani, de ha a 2019-es év is legalább ennyire sikeres lesz, akkor elégedetten fogok hátradőlni.

Mi volt a kedvenc játékod?
Sajnos a kapkodás és sok meló azt is jelentette, hogy nagyon kevés játékot játszottam végig. A streamek során bele-bele kóstoltam ebbe-abba, és kifejezetten élveztem is szinte mindent, de a stáblistát jó, ha egy tucatszor láttam. Ezzel együtt a Detroit: Become Human olyan dolgokat indított el bennem, amilyeneket videojáték talán még soha, úgyhogy nálam egyértelműen ez volt az idei év csúcsa. Azért a következő néhány hónapban beizzítom a PS4-et és bepótlom a kimaradt játékokat is.

Mi volt a legnagyobb csalódás?
A legnagyobbat idén a játékipar egészében csalódtam. Fáj, ahogy a Blizzard szép lassan tönkreteszi a World of Warcraftot (ha a Classicot el merik rontani, feljelentek mindenkit!), ahogy az EA  félkész játékokat ad ki, ahogy a Steam belekényelmesedik a monopol helyzetbe, és azt hiszi, hogy évi 3 leárazással minden meg van bocsátva. De főleg az fáj, ahogy mi játékosok viselkedünk. Hogy felháborodunk azon is, amin nem kéne, hogy mindent úgy követelünk, mintha alanyi jogon járna, hogy élből fikázunk dolgokat, és hogy egyetemes igazságként állítjuk, hogy "ez a játék szar" ahelyett, hogy "ez a játék nekem személy szerint nem tetszik". Szeretném ha mindenki tenne egy lépést a másik felé, és 2019-ben egy kicsit jobban szeretnénk egymást legalább mi, gamerek.

Csirke

Milyen volt az éved? 
Tavaly decemberben született meg a kislányom, így nyilván a 2018-as év teljes egészében ő körülötte forgott. Hatalmas előny, hogy nagyrészt itthonról dolgozom, így rengeteg időt tudok vele eltölteni. Szerintem elég jól halad a nevelés, a napokban kapcsoltba be először teljesen egyedül a PS4-et, és egész ügyesen tud már lapozgatni a dashboardon. Régóta nem volt ennyire boldog, bármiféle bútól és bajtól mentes évem, úgyhogy nagyon remélem 2019 is hasonlóan remek lesz majd.

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Idén is rengeteg olyan játékkal találkozhattam, amelyek arcpirítóan hosszú ideig képesek voltak kontrollerrel a kezemben a kanapéba szegezni. Rögtön ott volt januárban a Monster Hunter: World, amibe nagyjából egy hét alatt sikerült 80 órát belepattintanom. Imádtam az Assassin's Creed Odyssey-t is, szerintem nagyon jó az az irány, amit felé most halad a széria. Képzeletbeli dobogómra végül a Spider-Man, a Red Dead Redemption 2 és a God of War kerültek fel. Számomra Kratos legújabb kalandja lett az abszolút győztes. 

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
Az idei gamescomon annyira lelkesen meséltek játékukról a Darksiders III fejlesztői, hogy én tényleg elhittem, sikerül ügyesen visszahozni a sorozatot a köztudatba és szépen megágyaznak majd a negyedik résznek is. Nos, sajnos a Darksiders III annyira pocsék lett, oly mértékben rontanak a játékélményen a végtelenül kellemetlen technikai gondok és a rosszul megválasztott játékmechanikák (például a kiherélt és ezáltal teljesen értelmetlenné vált Dark Souls elemek), hogy én cseppet sem csodálkoznék, ha sajnos ezek után a negyedik lovas történetét már nem ismerhetnénk meg, és a harmadik epizód földbe állítaná az egész szériát.

Szada

Milyen volt az éved? 
Pazar év áll a hátam mögött, ugyanis sok helyre eljuthattam, számos kiváló élményben volt részem, ráadásul az enyém a világ legcsodálatosabb felesége. Büszke vagyok arra is, amit a Puliwood szerkesztőivel elértünk, hiszen két éve a semmiből építettünk fel egy oldalt, ami idén már átlépte a 11 ezer követőt is a Facebookon. Két, többfordulós kvízt szerveztünk (Star Wars és Marvel), segítettünk a Baptista szeretetszolgálatnak, létrehoztunk egy saját filmes csoportot, a Puligánokat, elindult a YouTube oldalunk (még ha csak tartaléklángon is), kint jártunk a bécsi Comic-Conon, több mint kétszáz kritikát és közel kétezer posztot összehoztunk és megannyi más pazar dolog történt velünk 2018-ban, én pedig minden egyes pillanatért hálás vagyok. 

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Sajnos a sok teendő és rengeteg más elfoglaltság miatt számos kiváló játék kimaradt a repertoáromból (a következő, amit pótolni fogok, az a Marvel's Spider-Man lesz), azonban a Pillars of Eternity II: Deadfire-t nyugodt szívvel nevezem a kedvencemnek azok közül, amiket sikerült kipróbálnom. Az Obsidian megmutatta, hogyan kell minőségi szerepjátékot készíteni: lenyűgöző világ, magával ragadó történet, taktikus harcok, rengeteg tartalom... mi kellhet még a boldogsághoz?

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
Minden kétséget kizáróan a Jagged Alliance: Rage!. A tesztemben majd elolvashatjátok részletesen, hogy miért, röviden legyen elég annyi, hogy a fejlesztőcsapat szinte mindent elszúrt, amit csak lehetett, pedig a Jagged Alliance 2 és annak kiegészítői óta egyik rész sem volt túl acélos, így nem volt nehéz megugrani a szintet - mégsem sikerült.

Hunter

Milyen volt az éved? 
Megismerkedtem az autótartás szépségeivel (és költségeivel) miután belecsúsztam egy gyep alatt megbúvó árokba. Aztán lett egy kutyám, Hati, akinek két funkciója a fekvőpárna és a kajakunyerátor. Az év végén életemben először magam építettem meg az új PC-met és nem égettem le semmit. Főleg az utóbbinak köszönhetően mondhatom, hogy nem panaszkodhatok. 

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Az idei felhozatalból a Spider-Man volt a kedvencem, de az összes idén játszott cím közül egyértelműen a Persona 5. Az egész Persona széria annyira csodálatos, hogy még egy PS Vitát is vettem miatta, és kb 2 havonta előveszem valamelyik részt. 

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
Azt hittem, hogy az Assassin's Creed Odyssey  majd újra megszeretteti velem a franchise-t. Tévedtem. Amikor a második órában elérkezett az a döntési pillanat, hogy "akkor most vagy megveszed az 50 százalékos XP boostot, vagy mész vanilla WoW szintű mellékküldetéseket farmolni"  rájöttem, hogy hiába voltam én a világ legnagyobb AC rajongója, ez a sorozat már nem nekem szól.

RG

Milyen volt az éved? 
Egészen jól indult minden, hiszen február közepén munkahelyet váltottam (igen, ismét), ami remek döntésnek bizonyult, mert végre megint úgy tudok melózni, hogy teljesen mindegy, milyen nap van, szívesen megyek be a laborba. A nyár közepén elköltöztünk társasból családi házba, lett kutyánk, macskánk, gyümölcsfáink, és egy repülőgép a fészerbe. December elején megvettem EndreMan barátom autóját, szóval minden remekül alakult, mígnem két hete a sorsfonalak kezelői megint ledobták az atomot az életemre, szóval nem nagyon tudom, hogyan tovább. Majd lesz valami. 

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Ritkán tudok gép elé kerülni, de a Far Cry 5 számomra nagyon bejött, és magamhoz képest kimondottan sokat játszottam vele. 

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
Tekintve, hogy tényleg ritkán jut időm játszani, idén nem volt semmi olyan, amire azt mondanám, hogy na, ezt nagyon vártam, de könnyfakasztóan gyengére sikerült. Még azokat a címeket is élveztem, amiket mások szidnak, úgyhogy nézzétek el, de nincs idei legrosszabb. Legalábbis nálam nincs.

Tonight

Milyen volt az éved? 
Rettentően mozgalmas és szerencsére nagyon eredményes. Egyrészt megjelent egy szoftvertermék, amin az elmúlt egy évben rendíthetetlenül dolgoztam, másrészt pedig a saját kis elektronikus zenei projektem egyik mérföldkövet érte el a másik után, melyek közül egyértelműen az idei PlayIT-es élő fellépés volt a csúcspont. Nagyon remélem, hogy ugyanezt a lendületet a következő évbe is át tudom majd vinni, mert tervek bizony vannak.

Mi volt idén a kedvenc játékod? 
Kiváló játékok jelentek meg idén, szóval nagyon nehéz a választás. Alapvetően a Spider-Man, a Red Dead 2 és a God of War triumvirátusa volt az, ami a leginkább magával ragadott, de ha egyet kéne mondanom, akkor a God of Wart emelném ki, ugyanis akármennyire grandiózus a RDR2, teljesen lenyűgözött, hogy mennyire zseniálisan formálták át Kratos karakterét. Említést érdemel még a Shadow of the Colossus remake-je is, ugyanis mindig is szerettem volna pótolni ezt a címet és maximálisan úgy érzem, hogy megérte várni, mert ez egy műalkotás.

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
A Telltale bezárása számomra is nagyon szomorú volt, mert a The Walking Dead adaptációjuk jobban lekötött, mint a tévésorozat és a The Wolf Among Us folytatását is nagyon vártam (ehelyett inkább elkezdtem olvasni az eredeti képregényt, amit mindenkinek ajánlok!). Emellett a Fallout 76-ot is mindenképp kiemelném, mert míg nem vagyok fanatikus, nagyra tartom a sorozatot és egyszerűen rossz nézni a játék vergődését és a Bethesda katasztrófális PR döntéseit.

Grath

Milyen volt az éved?
Játékszempontból közepes, pár kiemelkedő alkotással, más szempontból kicsit jobb.

Mi volt idén a kedvenc játékod?
God of War.

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
A Fallout 76-tól és a Sea of Thievestől nem vártam semmit, így csak kicsit csalódtam. A Red Dead 2-től viszont nagyságrendekkel többet, igazi forradalmat vártam, így az sokkal jobban fájt, hogy csak egy legfeljebb jó közepes akciójáték lett csupán a végeredmény.

Kivi

Milyen volt az éved?
Többnyire pörgős, eseménydús, tele nagyszerű, de időnként elég kellemetlen élményekkel. Összességében pozitívan tekintek vissza az elmúlt hónapokra, és nagyon örülök, hogy mennyi emlékkel gazdagodtam.

Mi volt idén a kedvenc játékod?
Játékóra alapján, és azáltal, hogy ennek köszönhetően kezdtem el idén követni komolyabban a baseballt, az MLB The Show 18. Emellett a Detroit: Become Human, ami elejétől a végéig, többszöri végigjátszás alkalmával is magával ragadó volt. Említést érdemel még a Dota 2, amely öt év elteltével még mindig az egyik örök kedvencem. 

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
Kicsit többet vártam az Artifacttól a megjelenéskor, de a Valve nagyon odafigyel a közösségi visszajelzésekre, és érzésem szerint jó irányba terelik a játékot. 

Gucs

Milyen volt az éved?
Lehet, hogy csak én érzem így, de szerintem nagyon hamar eltelt ez az év. Hirtelen nem is igazán tudom, hogy mi lenne a legjobb válasz erre a kérdésre. Néhány apróságot leszámítva elég stresszmentes évem volt. Ősszel vásároltam egy PlayStation 4-et, ami az elmúlt hónapok tapasztalatai alapján kifejezetten jó döntés volt, de természetesen a PC sem ment pihenőre.

Mi volt idén a kedvenc játékod?
Sok olyan cím jelent meg idén, amit nagyon szívesen kipróbáltam volna, de sajnos nem jutott mindenre időm. Számomra a 2018-as év legjobbja egyértelműen a Spider-Man volt, ami több szempontból is egy zseniális játék lett. Nem bánnám, ha a közeljövőben bejelentenék a folytatását, vagy esetleg még több szuperhős kapna saját játékot, lehetőleg hasonló minőségben.

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
Alapvetően elkerültem azokat a címeket, amelyekről kevés jót hallottam, így leginkább csak tesztelés közben találkoztam néhány gyatrább alkotással. Viszont úgy gondolom, hogy a mostani videojátékos trendek egy része már elég unalmassá vált. A loot boxok nem zavarnak, de a fejlesztők kezdik túlzásba vinni ezt a battle royale-os témát. Érdekes és szórakoztató koncepció, de én személy szerint már örülnék egy új, kreatívabb ötletnek. Nem hiszem, hogy jót tesz az iparnak, ha egyetlen műfaj körül forog minden, mert a stúdiók így csak ellustulnak, és semmi sem ösztönzi őket arra, hogy valami egyedit alkossanak. Remek példa erre az Epic Games és a Fortnite esete.

Somi

Milyen volt az éved?
Nagyon dolgos és kicsit zavaros, de a jó értelemben véve. 

Mi volt idén a kedvenc játékod?
Nehéz egyet választani. Kettéosztanám a dolgot: nagy játékstúdió által kiadott választékból az AC Odyssey, indie fronton pedig a Return of the Obra Din...nem mondanék erről a játékról semmit, csak annyit, hogy aki szerette a Papers, please játékot, az imádni fogja. Libabőrös lettem...

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton? 
Sok volt sajnos: ott a Pathfinder: Kingmaker, jó alapok nehézkes megvalósítással, a Diablo Immortal fiaskó, Frostpunk... bocs nekem csalódás volt nem ragadott magával mint amennyire reméltem, hogy fog.

Blade

Milyen volt az éved?
Stílszerűen, az én évem a GameStarról szólt egy bizonyos értelemben, mivel nagyjából 6-7 évig kizárólag filmes területén osztottam, és osztom meg máig a gondolataimat a Puliwood felületén, így nagyon boldog vagyok, hogy az élet egy relatíve hosszú úton, de a GameStar felé sorolt. Idén kezdtem el az oldal hasábjaira írni, ami azért valljuk be, sokunknak egy álom beteljesülésével ér fel, főleg, hogy én is abba a generációba tartozom már, aki ezen a magazinon nevelkedett. Néhány hónapnyi felkészüléssel ugyan, de mondhatni rögtön a mélyvízben kezdtem, hiszen jött az idei E3, ami alatt olyan iramban és szervezettséggel dolgoztunk a srácokkal, hogy azonnal leközölhessük a legfrissebb híreket, ami egy életre megváltoztatott a javamra - főleg, hogy én sosem voltam az a reggel 3-4-ig ébren maradós típus, szóval azért volt bennem egy kisebb drukk az első éjszakába nyúló műszak előtt. Idén éreztem igazán, hogy a kitartás igenis meghozza a gyümölcsét. A Puliwoodnál pedig egy olyan csapat jött össze idén, akikkel tényleg hatalmas élmény minden eltöltött perc, ezzel együtt pedig számos új lehetőség nyílt meg az oldal számára. Alig várom, hogy a kezdetek után az új dolgoknak is a részese lehessek.

Mi volt a kedvenc játékod?
Én továbbra is PC-n élem a gamer-életem, amit abból a szempontból nem bánok, hogy még így is csak kapkodom sokszor a fejemet a friss játékmegjelenések után. Idén, és a jövőre is nézve jelenleg a Civilization VI hozott leginkább lázba, ami ugyan 2016-os cím, az idei Rise and Fall kiegészítő mégis egy olyan irányba vitt el a játékot, ami az érkező Gathering Stormmal együtt simán minden idők egyik legjobb stratégiai játékaként lesz emlegetve. Két kisebb cím, az Ashen és a Return of the Obra Dinn is elvarázsolt, előbbi a Dark Souls-fanatikus lelkemet, míg utóbbi a különleges koncepciókra szomjazó oldalamat győzte meg. Muszáj megemlítenem még a Witcher kártyajáték standalone verzióját, a Gwentet, amibe messze a legtöbb játékórát idén, egészen addig, amíg…

Mi volt a legnagyobb csalódásod játékfronton?
...ki nem lépett bétából a játék, hogy aztán megjelenhessen egy minden szinten átalakított és újragondolt Gwent. A változás eredendően elkerülhetetlen és jó, ám a CD Projekt Red valahogy pont azt variálta meg és ölte ki a Gwentből, ami a legszenzációsabb kártyajátékká tette azt az egész piacon. Aláírom, az alap meg van talán egy jobb játék létrehozására, ám az elmúlt évek döntéseit és hibáit, ezzel együtt pedig a játékosbázis rohamos csökkenését figyelembe véve erősen kétlem, hogy a Gwent valaha is képes lesz felérni ahhoz a potenciálhoz, ami egy évvel ezelőtt rejlett benne - én pedig a játék elkötelezett rajongójaként őszintén csalódott és elkeseredett vagyok emiatt. 

Köszönjük nektek a 2018-as évet, a sok itt töltött időt, kommentet (nem mindegyiket azért), megnézett videót, megvásárolt magazint, táborban vagy PlayIT-en velünk töltött időt, Mozdulj Gamer mókákat, mindent, ahol találkoztunk, beszéltünk egymással, és közelebb kerültünk. Hálásak vagyunk azért, hogy velünk vagytok, és reméljük, 2019-ben is nagy dolgok várnak ránk közösen, mi mindent meg fogunk tenni azért, hogy elégedetten csettintsünk a végén. Ha nem is úgy, mint Thanos.

Nagyon boldog új évet kívánunk mindenkinek!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)