Hirdetés

Ezért csúszott olyan sokat a Biomutant

|

Stefan Ljungqvist, a Biomutant fejlesztőcsapatának vezetője egy interjúban mesélt a játék munkálatairól, hibajavításról és a pozitív hozzáállásukról.

Hirdetés

Sokáig halottnak hittük az Avalanche Studios egykori alkalmazottaiból összeállt Experiment 101 játékát, a Biomutantet, a THQ Nordic viszont a megjelenési dátum bejelentésével tisztázta, szó sincs arról, hogy elkaszálták volna, sőt, szinte kész állapotban van a játék.

A fejlesztőcsapat vezetője, Stefan Ljungqvist, nemrégiben az amerikai IGN-nel ült le beszélgetni, és az interjúban arra is magyarázatot adott, miért halasztották el ilyen sokszor.

Hirdetés

Az egyik ok például az, hogy sokat bővült a szövegkönyv, az eredetileg tervezett 80-85.000 szó helyett 250.000 lesz hallható és olvasható, és további rendszereket is jobban kidolgoztak. Hátráltatta némileg a munkát, hogy a csapatot mindössze 20 fő alkotja, a játék maga mégis tartalmas, és nem volt kapacitásuk minden egyes, a fejlesztés során felmerülő hibát gyorsan javítani. Az elmúlt egy év során például főleg ezekkel foglalkoztak.

További pozitívum,a csapat a kiadó teljes bizalmát élvezi, aminek köszönhetően tényleg csak akkor kell kiadniuk a játékot, mikor azzal, ahogy ők fogalmaztak, már elégedettek tudnak lenni.

A Biomutant várhatóan május 25-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)