Hirdetés

Ezért nem jöhet PS4-re a Horizon Forbidden West kiegészítője

|

A Guerilla Games elárulta, hogy pontosan hogyan használja ki a PlayStation 5 erejét a Burning Shores DLC.

Hirdetés

A Sony és a Guerilla Games nem sokkal karácsony előtt harangozták be a tavaly megjelent Horizon Forbidden West első kiegészítőjét, a Los Angeles veszedelmes vadonjába kalauzoló Burning Shores DLC-t.

Ebben a kalandban azonban már nem vehetnek majd részt a PlayStation 4 tulajdonosok, ami ugyan szomorú hír, cserébe viszont izgatottan várhatjuk, hogy mit mutat a nyílt világú játék, ha nem fogja vissza a 10 éves hardver.

Hirdetés

Abban eddig is joggal bízhattunk, hogy a next-gen exkluzivitás szebb látványt jelent majd, a fejlesztők viszont egy nemrég publikált blogposztban egészen pontosan rámutattak, hogy hol várható a nagy fejlődés. A válasz pedig a felhőkben rejlik: szó szerint, Aloy ugyanis minden korábbinál életszerűbb formációk között szelheti majd a levegőt a hátasán:

"A Horizon Zero Dawn és a Horizon Forbidden West számára kifejlesztett felhőrendszerek azért voltak gyorsak, mert a felhőket nem 3D-s objektumként tárolták, hanem korlátozott 2D-s információkból adtak a 3D-s felhők létrehozására vonatkozó utasításokat. A PlayStation 5 viszont nagyobb adathalmazokat is képes kezelni, így a Forbidden West befejezése után nekiláttunk egy olyan voxel-alapú felhő renderelő prototípus megírásának, amely megfelel a minőségi elvárásainknak, és valóban lehetővé teszi a játékos számára, hogy rendkívül részletes felhőalakzatokon repüljön keresztül."

- írja a kedvcsináló bejegyzés, amelyhez néhány látványos illusztrációval is szolgált a csapat.

A leírásból az is kiderül, hogy a felhők nem a csupán a flancolást szolgálják, hanem nagyon is szerves részét képezik majd a kiegészítő újszerű játékmenetének.

"Fontos volt számunkra, hogy a fő játékmeneten kívül is szórakoztatóvá és örömtelivé tegyük az élményt. A felhők így nem egyszerűen lenyűgöző díszletek, hanem önmagukban is felfedezhető tájak. A felhők között a játékosok alagutakra, barlangokra és egyéb meglepetésekre bukkanhatnak, amelyek szórakoztatóvá teszik a repülést."

- ígéri Andrew Schneider, a Guerilla Games vizuális effektekért felelős vezető művésze. A fejlesztőknek tehát a jelek szerint jó okuk volt hátrahagyni a PlayStation 4-et, még ha valószínűsíthető is, hogy amennyiben a Sony üzleti stratégái is úgy akarnák, akkor bizonyos kompromisszumokkal az előző generáció is megkaphatná az új csomagot.

A Horizon Forbidden West: Burning Shores megjelenése április 19-ára várható, a következő hónap többi izgalmas rajtjáról pedig ebben a videóban mesélünk nektek:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)