Fallout 76 - Todd Howard tudta, hogy nem fog jó pontokat kapni, de nem is ez számít

|

Szerinte nem az a lényeg, hogy milyen volt a játék a megjelenéskor, hanem az, hogy milyen lesz később.

Hirdetés

A Bethesda Game Studios játékai nem arról ismertek, hogy készen és problémáktól mentesen kerülnek a felhasználók elé, de a Fallout 76 átlag alatti minőségben jelent meg. A pontszámok is ezt tükrözték, és a játékosok is elégedetlenek voltak.

Hirdetés

Eltelt a megjelenés óta fél év, a helyzet valamivel jobb, de azért még mindig nem sikerült kihozni a maximumot belőle. Todd Howard az amerikai IGN-nek adott interjújában elmondta, hogy készültek erre, tudták, hogy a Fallout 76 nem fog olyan magas pontszámokat kapni, mint a sorozat korábbi részei, ahogy arra is számítottak, hogy sok lesz a bukkanó. Elismerte, hogy a kritikák megalapozottak voltak, de hozzátette, hogy sokan szimplán azért vetették meg a játékot, mert nem egy ilyen élményre (azaz nem egy multis játékra) vágytak a Bethesdától.

Hirdetés

Howard úgy érzi, mostanra, a frissítések hatására fantasztikus lett a játék, és remek közönséget vonzott maga köré. A továbbiakban igyekeznek még jobbá tenni, a jövőbeli tartalmakkal kapcsolatos részleteket várhatóan a jövő héten, az E3 során hallhatunk.

Hogy érzitek, tényleg fejlődött a Fallout 76? Mennyi hibával találkoztok mostanában?

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)