Hirdetés

Final Fantasy VII Remake - 11 tipp a kezdéshez

|

Nagyon élveztük a Final Fantasy VII Remake-kel töltött időt, de örültünk volna, ha pár dologra hamarabb rájövünk - hogy ne kerüljetek hasonló helyzetbe, összegyűjtöttünk nektek néhány hasznos tippet a kezdéshez!

Hirdetés

A Final Fantasy VII Remake-et bátran emlegethetjük a legjobban sikerült újradolgozások között, hiszen egy olyan minőségbeli szintet ér el, ami simán a Resident Evil 2 Remake és a Shadow of The Colossus mellé helyezi a felújított klasszikusok dicsőségcsarnokában. Ha nem vetettétek rá magatokat azonnal Cloudék kalandjára, akkor most összeszedtünk nektek néhány hasznos tudnivalót, ami megkönnyítheti, hogy fejest ugorjatok a Midgar kínálta örömökbe. 

1. Nem kell minden összecsapás előtt nekiállni menteni, mert ha elbuknánk, a "game over" menüből büntetés nélkül újra próbálkozhatunk, ráadásul úgy, hogy a harc előtt még a matériákat is csereberélhetjük, amire a csata közben már nincs lehetőség.

2. A térképen zöld ikonnal jelzett mellékküldetéseket csak addig tudjuk megcsinálni, amíg tovább nem haladunk a sztorival, mert a különböző fejezetekhez kötődő helyszínekre nem tudunk visszamenni később. (De a fejezeteket a játék befejezése után újrajátszhatjuk.)

3. Gyakran változik csapatunk összetétele, de minden fegyver, kiegészítő vagy matéria fölött mi rendelkezünk. Ha ki is lép valaki a csapatból, tárgyai nem vesznek el, bármikor átpakolhatók, szóval ne csak Cloudot fejlesztgessük, a többieknek is nyugodtan szórjuk a felső polcos cuccokat.

4. Tervezzünk hosszabb távra, és minél hamarabb kezdjük el használni (ezáltal fejleszteni) azokat a matériákat, amelyek magasabb szinten nagyobb bónuszokat adnak. Egy "MP Up" matéria kezdetben (10%) nem dob sokat statisztikáinkon, de később (20-50%) már igencsak számottevő. Ugyanez igaz azokra a matériákra is, amik fejlesztve új varázslatokat, vagy a meglévők erősebb variánsait adják; például a Binding matériával először csak a Sleep varázslatot kapjuk meg, magasabb szinten viszont a Silence-et és a Berserket is.

5. A szűkös számú matéria slot miatt legnagyobb fejfájás általában az lesz, hogy épp melyeket használjuk a rengeteg közül. Úgy tűnhet ezért, hogy egynél többre nincs is szükség a különféle matériákból, de azért nem biztos, hogy jó ötlet rögtön elpattintani őket, ha többet is találunk valamelyikből. A "HP/MP/Magic/Luck/stb. Up" matériákból akár kettőt is használhat egy karakter, illetve ha egy adott boss épp a tűz alapú varázslatra érzékeny, akkor érdemes lehet Fire matériát adni mindenkinek - legalább a csata idejére.

6. Az ilyen kivételes esetektől eltekintve a lényeg, hogy a csapat minél gazdagabb arzenálból válogathasson, ezért törekedjünk arra, hogy mindig legyen elég gyógyító/védő képesség vagy varázslat kéznél, illetve lehetőleg tűz, jég, villám és levegő alapú támadás is.

7. Miután a 3. fejezetben megkapjuk Chadley-től az Assess matériát, érdemes minél többet használni, hogy kiismerjük ellenfeleinket. Ha csata közben elbizonytalanodnánk, a PS4 kontrolleren a touchpad megnyomásával felhozhatjuk a megszerzett taktikai információkat.

8. Egy idő után kiismerjük annyira az ellenfeleket, hogy messziről is látjuk, mire számíthatunk, ennek megfelelően tervezhetjük a támadást. Emberek ellen többnyire a tűz a tuti, robotok ellen a villám, a legtöbb állatféle ellen a jég, repülő lények ellen a levegő.

9. Amikor új fegyvert szerzünk, akkor is kezdjük el használni, ha statjai alapján gyengébbnek tűnik az épp használtnál, legalább addig, míg a hozzá tartozó egyedi képességet meg nem tanuljuk - azután ugyanis már bármelyik fegyverünkkel használhatjuk azt.

10. Mivel a fegyverek szintje karakterünk statisztikáihoz kötődik (SP), akkor is fejleszthetők, ha nem is használtuk őket egy ideje. Érdemes tehát később újra rájuk nézni, mert egy időközben megnyílt sub-core stratégiailag fontos fejlesztéseket tartalmazhat. Általánosságban elmondható, hogy nincs "legjobb" fegyver, és ha épp megszorulunk valahol, nézzük át őket alaposan, mert lehet, hogy más fegyverre építve hatékonyabb stratégiát tudunk kidolgozni magunknak.

11. Fegyverekre és felszerelésre igen, de egyéb tárgyakra nem érdemes költeni, bőven találunk (vagy kapunk) majd utánpótlást. Néha azonban belefutunk egy-egy kereskedőnél akciókba, a magasabb szintű potikra jó áron azért érdemes lehet lecsapni.

Ti tudtok még olyan hasznos infót, amit jó lett volna a a Final Fantasy VII Remake megkezdése előtt kiderül, hogy könnyebb legyen az eligazodás? 

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)