Hirdetés

Final Fantasy VII Remake - megváltoztathatjuk a harcrendszert, ha nyugisabb csatákra vágynánk

|

A Square Enix készül egy elég fontos aprósággal azoknak, akiknek nem annyira jönnek be a pörgősebb csaták.

Hirdetés

Az eddig látottak alapján kijelenthető, hogy a fejlesztők nagyon szép munkát végeznek az eredetileg 1997-ben megjelent Final Fantasy VII újraalkotásával. Egyebek mellett a harcrendszer is megváltozik ebben a verzióban, de módosíthatunk majd egy elég fontos dolgot benne.

A Square Enix úgy döntött, hogy a remake esetében elhagyja a klasszikus, körökre osztott harcokat, és egy modernebb, az akció-szerepjátékokban használt mechanikát fog alkalmazni. Viszont most a játék producere, Yoshinori Kitase a Tokyo Game Show-n elárulta, hogy bekerül egy úgynevezett Classic Mode is, aminek hála többé-kevésbé visszahozhatjuk az eredeti alkotás harcrendszerét. Ezt használva ugyanis nem kell foglalkoznunk az akcióval, mivel karakterünk automatikusan harcol és így magától töltődik az ATB is. Nekünk csak annyi a dolgunk, hogy a menük között ugrálva osztogassuk a parancsokat, miután megállítottuk a játékot.

A teljesen felturbózott élményhez nyilván hozzátartozik az újraértelmezett harcrendszer is, ám jó látni, hogy a Square Enix azokra is gondol, akik inkább az eredeti játék taktikusabb összecsapásait preferálják. Ti bekapcsoljátok majd a Classic Mode-ot?

Hirdetés
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)