Hirdetés

For Honor - jobb egyensúlyt és stabilabb meccseket hoz a legújabb patch

|

A For Honor hőseinek felén eszközölnek kisebb-nagyobb változtatásokat a fejlesztők a legújabb, 1.06-os frissítéssel, de a játék teljesítményén is sokat javítanak, aminek hála kevesebb meccs szakad majd félbe.

Hirdetés

A hónap elején érkezett már egy terjedelmes frissítés a For Honorhöz, de úgy tűnik, akkor sem tudott minden égető problémára választ adni a Ubisoft. Így PC-n holnap kiadják a következő patchet, ami a szokásos hitelesítési eljárások után érkezhet meg PS4-re és Xbox One-ra.

A legújabb verzió két fontos technikai újítást hoz, amik közül az egyik a For Honor hálózati teljesítményét javítja, még kevésbé jó internetkapcsolat esetében is. A másik a renderelési teljesítményen segít, például azzal, hogy a játék dinamikusan állíthatja majd a látvány részletességét, így a megterhelőbb pillanatokban sem fog akadozni. Ezekre a változtatásokra elsősorban azért volt szükség, mert amikor túlságosan lelassult bizonyos játékosoknál a szimuláció, az egész meccs véget érhetett.

Az egyensúly is javul az 1.06-os frissítés kiadása után, ugyanis a For Honor hat karaktere, a Peacekeeper, a Lawbringer, a Warden, a Berserker, az Orochi és a Sugoki is kisebb-nagyobb változtatásokon esett át. Ezekről itt olvashattok részletesebben, a finomhangolásokat indokló fejlesztői kommentárral együtt.

Mit gondoltok, jó irányba halad a For Honor fejlesztése?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)