Hirdetés

Forza Motorsport 4 - fejlesztői napló, az Alpok.

|

Nem tudom, benneteket felmerült-e, vajon hogyan csinálják az autós játékokban a hegyi pályákat?

Hirdetés

Bennem sokszor felmerült, főleg amióta láttam az új Gran Turismot, vagy képeket a Forza Motorsport 4-ről.

Nemrégiben egy másik autós játék kapcsán az autók hangjainak elkészítését követhettük nyomon, most pedig a világ egyik legismertebb és leghangulatosabb hegyi úthálózata kerül sorra, az Alpok.  

Ez az a hely, ahol a Milka tehenek is legelnek egyébként és amelyek virtuális elkészítéséhez igencsak érdekes 3D-s trükközéseket és igen ügyes 3D-s művészeket használnak, akik specialisták a 3D-s hegyek elkészítsében. Szó esik arról is, hogy nem elég a hegyet elkészíteni, az út minősége és vonalvezetése is rengeteget számít a minél nagyobb hitelesség elérésében. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)