Hirdetés

Gears of War: Judgement - meg fogtok izzadni

|

Túl egyszerűek lennének a mai játékok? Cliff Bleszinski, az Epic Games vezető designere szerint be kell keményíteni.

Hirdetés

”A modern játékok sokkal lineárisabbá és könnyebbé váltak a rengeteg QTE-el, így komolyan el kell gondolkodnunk, hogy mi volt az utolsó játék, ami igazi kihívást jelentett számunkra.” – nyilatkozta Bleszinski.

Bleszinski szerint a Dark Souls és a Demon’s Souls sikere abban rejlett, hogy próbára tette a játékosokat (tisztelet a kivételnek persze, de most az átlagemberekről van szó). A Gears of War: Judgement-nek tehát csak annyi lenne a feladata, hogy föltekerje a nehézségi fokot.

”Az alapszint továbbra is változatlan marad, így aki csupán a grafikát akarná élvezni és nyugodtan nézelődni többszöri halál nélkül, az is megtalálja a számításait, de a nehezebb módokon rájuk biztos halál vár.” (Bíztató, nem igaz?)

”Ha ez nem izzasztja meg a meg a játékosokat, akkor rosszul végeztük a munkánkat” - teszi hozzá.

Bleszinki reméli, hogy a Judgement co-op része is bizonyít majd ilyen téren, és játékosok csapatait kovácsolja össze, ami segít egyedibbé és változatosabbá tenni a játékélményt. Nincs több kifogás, eljött a hardcore gamerek ideje. Egyelőre csak ígéret formájában, a többit majd meglátjuk.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)