Hirdetés

GoldenEye 007 - sokkal kevésbé erőszakos lehetett volna

|

Minden idők egyik legjobb James Bond játéka teljesen másmilyen lehetett volna, ha egyetlen emberen múlik a döntés.

Hirdetés

1997-ben Nintendo 64-exkluzívként jelent meg a GoldenEye 007, így a Nintendónak volt némi beleszólása abba, milyen lehet a játék. 

Martin Hollis rendező a hétvégén beszélt arról, milyen javaslatokat tett Shigeru Miyamoto, a Nintendo akkori vezérigazgatója és több legendás játék producere. Miyamoto két problémát vetett fel: egyrészt úgy látta, hogy túl sok a közelharci gyilkolás, másrészt úgy érezte, a játék túl tragikus a sok halál miatt. Azt javasolta, hogy a végén a főhős (Bond) fogjon kezet kórházban fekvő ellenfeleivel. Mint tudjuk, a tanácsokat (amiket egyébként a japán úriember faxon keresztül küldött el neki) Hollis nem fogadta meg, de a befejezés után megjelenő stáblista a második miatt került be. Ezen nem a fejlesztők neve szerepel, hanem a játék szereplőié, amivel arra akartak utalni, hogy valójában senki nem halt meg, mindenki csak alakított.

Jópofa. Ti szerettétek a GoldenEye 007-et? Min változtattatok volna?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)