Hirdetés

Nagyjából ennyi adatforgalmat fog generálni a Stadia használata

|

Ha azok között vagy, akiknek adott mennyiségű adattal kell gazdálkodniuk, akkor ezt érdemes elolvasnod, mielőtt előfizetést tervezgetnél.

Hirdetés

Sok internetszolgáltató (főleg az Egyesült Államokban) úgy érzi, hogy bizonyos mennyiségű adathasználat után extra fizetség jár nekik. Hogy ez mennyire jó dolog, az egy más téma, de sokan szenvednek ilyen megoldásoktól, nekik pedig fontos lehet az, hogy mennyit eszik a Google Stadia.

Hirdetés

A Google elmondta, hogy milyen minőséghez milyen sávszélre lesz szükség, ami alapján be is lehet lőni, hogy mennyi lesz az adathasználata a szolgáltatásnak.

"A Google szerint 35mbps szükséges a 4K 60FPS élményhez -e z a legmagasabb csomag. A 1080-hoz 20mbps kell, a 720-hoz pedig már csak 10mbps kell majd. Ez nagyjából azt jelenti, hogy a 4K-s játék 15,75GB adatot fog felemészteni óránként, a 1080-as 9GB-ot, a 720 pedig 4,5-öt."

Amerika egyik legtöbbek által használt internetszolgáltatója, a Comcast 1TB elhasznált adat után további 50 dollárral (az általános havidíj tetejére) húzza le a felhasználóit, és ekkor korlátlanra váltják a szolgáltatás. Ez sok amerikai felhasználónak jelent majd komoly problémát ugyanis nagyjából 65 órányi játék után már extrával fogja megsarcolni őket a szolgáltató.

Tekintettel arra, hogy nem csak a Comcast az egyetlen hasonló rendszerben működő szolgáltató, ez komoly problémákat jelenthet Amerikában, és a világ sok más részén, ahol adatkeretes megoldásokat használnak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)