Hirdetés

Grand Theft Auto IV - a kezdetektől tervezve voltak a DLC-k

|

Imran Sarwar, a Rockstar egyik embere azt nyilatkozta, hogy már az alapjáték fejlesztésének kezdetétől tervezték a DLC-ket.

Hirdetés

Liberty City hatalmas város, sok-sok emberrel. A Grand Theft Auto IV készítői ezt kihasználva három teljesen különböző embert tudtak játszhatóvá tenni, akik története nem igazán keresztezi egymást. Akik végigjátszották az alapjátékot, azok tudják, Niko nem lépett előre a ranglétrán, nem lett semmilyen mafiának a feje, a saját életét követhettük végig, ő csak sodródott az árral.

A Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned és a The Ballad of Gay Tony főszereplője szintén két egymástól különálló ember, akikkel Niko soha nem találkozott, viszont ők sem látták egymást. Így tulajdonképpen egy játékból mindjárt hármat csinált a Rockstar, és valljuk be, nem volt rossz ötlet. Ha egyébként mindhárom történetszálat egy játékba sűrítik, akkor nem lehetett volna annyira különválasztani őket, nem lehetett volna egyszerre csak az egyikre koncentrálni. Köszönjük Rockstar!

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)