Hirdetés

Elődjénél kisebb játék lehet a Grand Theft Auto VI, hogy a fejlesztőket ne hajszolják túl

|

A Kotaku forrásai szerint később frissítésekkel bővítenék a játékot.

Hirdetés

A játékipar egyik általános, megtűrt, de kényelmetlen jelensége a crunch, avagy a projekt végi hajtás, amikor durva túlórázások közepette fejezik be a játékokat a fejlesztők. A Rockstar sem kivétel, és a fejesek ott is igyekeznek jobbá tenni a munkakörülményeket, hogy kevesebb áldozat is elég legyen a magas minőséghez.

Hirdetés

A Kotakura író Jason Schreier legújabb cikkében arról számolt be, milyen változások történtek a Red Dead Redemption 2 2018-as megjelenése, valamint a szintén ebben az évben kirobbant botrány óta. Állítása szerint a cég egyik magas rangú vezetője, Jennifer Kolbe tavaly ősszel körbeküldött egy - számára is eljuttatott - e-mailt, melyben azt taglalta, hogyan kívánják javítani a céges kultúrát. A listán szerepelt a nagyobb rugalmasság, a menedzserképzések, anonim kérdőívek, jobb kommunikáció, és a crunch csökkentése.

Emellett Schreier 15 jelenlegi és egykori dolgozóval is beszélt, akiktől megtudta, tényleg pozitív irányba változtak a dolgok, a jelenlegi helyzetben is arra bátorítanak mindenkit a fejesek, hogy egészségüket és jólétüket helyezzék a munka elé, ha erre van szükség. Ehhez kellett az is, hogy lecseréljék az illetlenül viselkedő, toxikus vezetőket a San Diego-i és a tesztelést, minőségellenőrzést végző lincolni stúdiókban, valamint hogy Dan Houser távozzon a cégtől - ez utóbbi következtében várhatóan kevesebb lesz az utolsó pillanatos változtatás.

Szó esett továbbá a Grand Theft Auto sorozat következő részéről, mely már készül, de még nagyon az elején jár a fejlesztés, jó pár évig semmit nem láthatunk majd belőle. Úgy tervezik, hogy kezdetben kisebb lesz, mint a Grand Theft Auto V (de még mindig elég tartalmas), majd fokozatosan frissítik, hogy a stresszt és a crunchot elkerüljék. Sok minden változhat a következő hónapokban, években, de majd a projekt végefelé derül ki igazán, tényleg jobb lett-e a helyzet a változtatások miatt.

Szerintetek hogyan nézne ki egy folyamatosan frissített GTA? Vajon kapunk egy kerek sztorit, amit DLC-kkel egészítenek ki, vagy csak simán rövidebb lesz, és a GTA Online következő változatát húzzák hosszabbra? Mit gondoltok?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)