Hirdetés

Guild Wars 2 - Creating Cinematics Developer Diary

|

A videó arról szól, hogyan készülnek a Guild Wars 2 átvezető animációi.

Hirdetés

Mindez egy Guild Wars 2 fejlesztői napló keretében mindnyájunk okulására.

Igen érdekes technológiákat mutatnak meg nekünk, hiszen minden átvezetőben szerepelhet saját karakterünk is - ehhez az átvezetőknek a játék engine-jével kell készülniük - viszont emellett mégis vannak "idegen" szereplők, az úgynevezett parallax, azaz voltaképp párhuzamos megjelenítési síkokban - egy-egy nagyobb grafika, egy nagyobb figura. Jah, hogy a Guild Wars 2 lett a GamesCom legjobban várt mmoja? Szerintetek véletlenül?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)