Hirdetés

Ha a BioShock ma készülne...

|

...akkor ma nem dolgoznék. Egy lelkes indie fejlesztő fogta a BioShock assetjeit és bedobta őket az Unreal Engine 4-be. Mi pedig sírunk.

Hirdetés

A Bioshock Infinite valóban gyönyörű volt és amikor a Burial at Sea-ben visszalátogattunk Rapture-be, akkor eljátszottunk egy reboot gondolatával, de most már akarjuk. Így. Most.

Andrew Ryan királysága a játéktörténelem egy olyan szeletkéje, amit örökre megőrzünk. A Bioshock első része egy fantasztikus élmény volt, amiért továbbra is hálásak vagyunk Ken Levine-nek. Ó, Irrational.

Na, de félre a bánattal, mert itt van nekünk noodlespagoodle, aki nemcsak egy YouTuber, hanem egy indie fejlesztő is. Neki köszönhetjük az alábbi videót, amiben megcsodálhatjuk a Bioshock 1-et Unreal Engine 4-es környezetben. Big Daddy még soha nem nézett ki ennyire jól.

Mit szóltok? Kinek támadt kedve visszanézni Rapture-be?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)