Hirdetés

Ha fejlesztőket kezdesz el fenyegetni, ne számíts sok jóra

|

A Respawn Entertainment zéró toleranciát hirdetett a csapatot érő zaklatással szemben.

Hirdetés

Szomorú helyzet, de az elmúlt években számtalan eset bizonyította, hogy egyes játékosok nem ismerik a határokat, és akár halálos fenyegetésekre is képesek, ha a "rajongásuk" tárgyát képező mű kapcsán valami nem úgy alakul, ahogy szeretnék, legyen szó megjelenési dátumokról, vagy éppen csak a legutóbbi frissítés metát érintő változtatásairól.

Az idei évtől a Sony zászlaja alatt hajózó Bungie már korábban hadat üzent a jelenségnek, és perre vitte a sérelmeit egy fenyegetőző csaló ellen, most pedig a Titanfall-széria, az Apex Legends és a Jedi: Fallen Order fejlesztője, a Respawn Entertainment is meghúzta a vörös vonalat.

Hirdetés

A Call of Duty-franchise társalkotója, Vince Zampella által vezetett stúdió a Twitteren osztott megy egy közleményt, mely szerint a továbbiakban nem tűri a konstruktív kritikán túlmenő interakciókat.

"Üdvözöljük a közösségi inputot, azonban nem léphetjük át a határvonalat az építő jellegű visszajelzések és a fejlesztőcsapatunk zaklatása között. Szeretnénk emlékeztetni a játékosainkat, hogy zéró toleranciát alkalmazunk a fenyegetésekkel és a fejlesztőink zaklatásával szemben. Megfelelő intézkedéseket fogunk tenni csapatunk egészsége és biztonsága érdekében."

- áll a stúdió posztjában, amely sajnos nem tér ki rá, hogy miért éppen most született meg ez a nyilatkozat. A bejegyzésre reagálva a Bungie is kifejezte együttérzését, azt írva, hogy minden csapatnak közösen kell dolgoznia a mérgező légkör és a zaklatás elleni fellépésben.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Ami viszont a játékosokat illeti, több kommentelő is úgy gondolja, hogy a Respawn-t érő kritikák jogosak, mivel érzésük szerint a stúdió nem igazán reagál a közönség igényeire sem az Apex Legendsben, sem a Titanfall 2-ben, amit korábban egyenesen a közösségnek kellett megmentenie. Az efféle problémákra ugyanakkor nem a fenyegetőzés a megfelelő reakció, így teljesen érthető, hogy a stúdiók megpróbálnak fellépni a jelenség ellen.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)