Hirdetés

Huxley: Valamikor jövőre

|

Lokalizációs indokokra hivatkozva kontinensünkön és Amerikában jövőre csúsztatták a Huxley megjelenését.

Hirdetés

Az Unreal 3.0 motorhoz szíjazott Huxley fegyverropogástól hangos képzeletbeli világa bejelentése pillanatában erősen megdolgozta érzékszerveinket, a szenzáció erejével földbe ékelődött MMOFPS születéséről három évvel ezelőtt olvashattatok elektronikus folyóiratunkban, akkor még nem tudhattuk, hogy megjelenésére hosszú-hosszú éveket vagyunk kénytelenek várni. Akkoriban hatalmas húzóerőnek bizonyult az MMOFPS mozaikszó, kifejezetten miután hozzábiggyesztették az ingyenes játéklehetőség kifejezést. A Webzen olvasztótégelyében úszkáló matériákat a legfrissebb jelentések alapján kizárólag jövőre hasznosíthatjuk otthonainkban, kontinensünkön és a tengerentúlon újabb várakozásnak néznek elébe a játékosok. Borzalmasan egyszerű magyarázattal szolgáltak a fejlesztők, lokalizációs időhiányban szenvednek. Érdekességképpen megemlíthetjük, hogy a 2007-ben megjelent tréler nyalókázásra kényszerített számos játékost, a mozgóképanyagok láttán sokan a StarCraft második epizódját vélték felfedezni.

 

huxley.jpg
 

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)