Hirdetés

Így néz ki a The Medium, ha aktív a ray tracing

|

A Bloober Team megmutatta, hogy milyen lesz a horrorjátéka, ha RTX-es kártyával futtatjuk.

Hirdetés

A Bloober Team korábban olyan parás játékokat tettek le az asztalra, mint a Layers of Fear 1-2, az Observer és a Blair Witch, de legújabb játékukban sem sütit sütünk egy békés pékségben.

A The Medium névre keresztelt horrorjukban egy brutális gyilkosság után nyomozunk egy olyan főszereplővel, aki egyszerre látja a szellemek világát és a valóságot.

Ez a kettősség nem csak a történet, hanem a játékmenet szempontjából is fontos, mivel a karakter fizikai teste a mi világunkban tartózkodik, a szelleme viszont a spirituálisban. 

Hirdetés

Egyvalami teheti rémisztőbbé a látottakat, ha még valóságosabbnak érződnek. Márpedig az alábbi videó alapján a Bloober Team és az Nvidia együttműködésének köszönhetően a The Medium hátborzongatóan gyönyörű lesz, ha bekapcsoljuk a ray tracinget.

A csapat szerint a játék már a megjelenéstől kezdve teljes mértékben ki fogja használni az Unreal Engine 4.25+, a Microsoft Directx Raytracing és az Nvidia DLSS technológiákat, nézzetek rá ti is a végeredményre: 

A The Medium január 28-án érkezik meg PC-re és Xbox Series X|S-re. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)