Hirdetés

Így néz ki az új PS Store

|

Egy mai sajtóeseményen, Londonban, a Sony bemutatta digitális üzletének felújított felületét, és annak új funkcióit.

Hirdetés

A PlayStation Store teljes átalakítást kap a jövőben, ami nem csak a külcsínt érinti majd. Természetesen a legszembetűnőbb változás az új dizájn lesz, ami nem „csak” a bizonyos részeket érint majd, hanem a teljes UI-t a játékoktól, a filmeken át, a sorozatok menüiig. Az új felület biztosítja majd, hogy a képernyő teljes felülete ki legyen használva, bárhová is nézzen a felhasználó, információkba ütközzön.

Az unalmas kék hátteret felváltotta a balról jobbra scrollozós, interaktív felület, ami amellett, hogy szépen animálva ugrál és csillog, könnyebb hozzáférhetőséget garantál a tartalmakhoz. A statikus hátteret, egyébként lecseréli az úgynevezett „Hero” rendszer, ami tulajdonképpen azt jelenti, hogy az adott „top játék” prominens figuráját a főképernyőre teszi a rendszer, ahhoz társított linkkel a gyorsabb elérés érdekében. A keresgélés egyébként sem lesz nehéz mivel finomítottak a keresőn, és most már rövidítésekkel, cím töredékekkel vagy az elírt megnevezésekkel is elboldogult. Most már akkor is megtaláljuk kedvencünket, ha az MW3-ra vagy Mas Efectre keresünk. A szűrési lehetőségek is fejlődtek, ezen túl akár ár alapján is lekorlátozhatjuk a keresetett termékek megjelenítését.

A PS Vita és a PSP felhasználók teljesen különálló katalógusokat láthatnak majd. Elliot Dumville a Sony termékfejlesztési menedzsere elmondta, hogy erre azért van szükség, mert a Store felhasználóinak nagy része PS3-on böngészi azt, és az elkülönített böngészéssel szeretnék elkerülni, hogy az adott platform szempontjából irreleváns tartalmat jelenítsen meg a felület. Ez a kijelentés abból a szempontból érdekes, hogy kereső továbbra is megjeleníti majd a többi platformra elérhető tartalmakat.

A virtuális körbevezetés során Dumville mutatott tartalom csoportokat, ami linkekkel egy oldalra hozza az adott címhez elérhető demókat, teljes játékokat, DLC-ket és témákat. Például ha a Black Opsra keresünk, akkor láthatunk ahhoz kapcsolódó screenshotokat, linket a demóhoz és ajánlásokat a többi Call of Duty tartalomhoz. Persze kínálat tekintetében is folyamatosan bővül az üzlet. Ezen a héten több PS3 játékkal gazdagodtak a virtuális polcok, mint a frissen megjelent a Derrick the Deathfin és pár régebbi cím köztük az Assassin’s Creed gyűjteményes kiadása. Az XCOM: Enemy Unknown kapott egy kipróbálható verziót, és DLC-k tekintetében is bővült a kínálat, hiszen a Mass Effect 3 és a Tokyo Jungle is új tartalmakkal bővült.

Az átalakított PS Store rövidesen meg is érkezik hozzánk. Jövő héten, azaz október 17.-én már elérhető lesz Európában. Amit éles lesz természetesen mi is a boncasztalra dobjuk, és megnézzük, hogy mit sikerült betartani az ígéretekből. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)