Hirdetés

Ilyen lehetett volna a Half-Life: Ravenholm

|

Az egyebek mellett a Dishonored játékokról ismert Arkane dolgozott egy Half-Life játékon, de ezt végül elkaszálták.

Hirdetés

Ahogy azt a múlt héten beharangozták, a Noclip csatorna legfrissebb dokumentumfilmje az Arkane Studiosról szól, mely az évek során sok kiváló játékot adott nekünk. Volt azonban legalább egy olyan, ígéretes projekt is, ami sajnos nem jutott el a játékosokig. A Half-Life: Ravenholm fejlesztését még a Warren Spector vezette Junction Point kezdte el, majd lepasszolták az Arkane Studiosnak. 

 

A játék egyik újítása a Magnet Gun lett volna, mellyel magunkhoz vonzhattunk vagy mágnesessé tehettünk volna tárgyakat. A sztori szerint az Opposing Force-ban megismert Shepard állt volna a középpontban, aki egy menedékké alakított elmegyógyintézetben találkozott volna Gregory atyával; a fejlesztők önálló spin-offként, nem pedig folytatásként kezelték, így tényleg egy új történetet tudtak volna elmesélni. Az ehhez kapcsolódó szegmens 33:33 körül kezdődik az alábbi videóban.

Talán majd most, hogy a Valve új erőre kapott, lesznek még ilyen projektek, de reméljük, nem jutnak a Ravenholm sorsára.

Ügyfélszolgálati változás!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)