Hirdetés

Infernal

|

Bevallhatom, mikor bejelentették a Diabolique: License to Sint, jó előre elkönyveltem a játékot. Ez az egész "bú, mi vagyunk az ördög ügynöke" dolog cinkesnek tűnt, nem is beszélve az olyan gagyi, oldalba bökdösős utalásokról, mint például hősünk neve... Dark Eaville.

Hirdetés


Szóval nem dobtunk hátast. Lett is nagy csönd az amszterdami Playlogic háza táján (persze nem feltétlenül azért, mert mi nem dobtunk hátast, hanem mert talán más sem…) és a fiúk közel fél évre sértődötten visszabújtak a vackukba kódolni.

Most azonban újra kijöttek a Napra: először is megszabadultak a meglehetősen erőltetett címtől, immár Infernal
néven fut a projekt – ez a fejlesztők szerint sokkal jobban passzol az eredetihez képest "komolyabb és sötétebb" tartalomhoz. Történt ugyanis néhány alapvető változás, bár az alapkoncepció (TPS akció-kaland) változatlan maradt, nem csupán a sztori, de a különféle játékmenetbeli lehetőségek tekintetében is átgyúrtak egyet s mást. Hogy pontosan miről is van szó, arra csak utaltak a fejlesztők: szerintük a cím kellőképp sugallja, micsoda erőket használhat majd a játékos, hogy átvergődjön a különféle ellenfeleken, akadályokon... Blabla, ez valószínűleg mágiát jelent, tehát lesz. Ami azonban konrét: a túlvilági erők "ügynökségeinek" szembenállására felfűzött sztori tip-top megjelenítést kap. Az új képeket már muszáj komolyan venni (ha követitek a gyorslinket, találtok régi Diabolique-képeket is – nézzetek és borzadjatok!) ez a játék összehasonlíthatatlanul jobban fest, mint annak idején.


Trendi módon támogatja az Ageia PhysX engine-t, ezért úgy pusztíthatunk, ahogy csak kicsi szívünk diktálja (tárgyakat, de akár falakat is), illetve realisztikus fizikai környezetben vezethetünk többféle járgányt is. A többi már techno mambo-dzsambo: 3.0-ás pixel shader, normal mapping, valósidejű tükröződések...

Nyilván nem csak ez számít, de tagadhatatlanul ígéretes, úgyhogy érdemes lehet előítéletek nélkül tekinteni az Infernal
ra – majd az év vége felé, november-december táján meglátjuk, mire jutottak vele holland barátaink.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)