Hirdetés

Két Tomb Raider játékból is kikerült a Denuvo

|

A Square Enix okafogyottnak ítélte a másolásvédelmet Lara Croft modern kalandjaiban.

Hirdetés

Legyünk őszinték: ha valamit nagyon fel akarnak törni, azt akkor is gyorsan feltörik, ha Denuvo állja az útjukat, ez már régóta így van. Sokszor a- bizonyos esetekben teljesítményproblémákat is okozó - másolásvédelemnek sikerül pár napig kitartania, ami a kiadók számára a legfontosabb időszak, viszont pár hónappal később már lényegében csak felesleges kellemetlenséget okoz azoknak a játékosokat, akik arra vártak, hogy olcsóbban megvehessék. Ennyi idő elteltével már végképp nincs értelme a játékban tartani a Denuvót, általában érkezik is az azt kiszedő frissítés. 

Hirdetés

Nemrég a Marvel's Avengers és a Mafia: Definitive Edition is búcsút intett a hírhedt védelemnek, a sorhoz pedig most két Tomb Raider játék is csatlakozott. A Square Enix kiadott két patchet, amik eltávolítják a Denuvót a Shadow of the Tomb Raiderből és a Rise of the Tomb Raiderből.

Ezen kívül a tapaszok azért is fontosak, mivel elérhetővé teszik az NVidia DLSS-technológiájának legutóbbi verzióját (aminek köszönhetően még szebbé válnak az árnyékok), valamint néhány stabilitási problémát, hibát is javítanak, különösen a DirectX 12 használatakor. Szokás szerint a Steam le fogja tölteni a frissítéseket a következő indításakor, ha csak nincs kikapcsolva a funkció. 

Még van mit mesélnünk neked, minden érdekességet megtalálsz itt!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd, hogy értesítéseket küldjünk, és cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a GTA VI-ot vagy a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)